tigern89 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 øy jeg har lasta ned I doser men jeg Får en error at den ikke kan LoadE,hva kan jeg gjøre får å få det til å funke? dette er Errorn jeg får ! se Bilde! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 gå til http://www.i-doser.com/ og på suport og der står hvordan du skal fikse det Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hva er egentlig dette? Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er et program som spiller av noen høyfrekvente lyder som åpner opp noen porter i hjernen din som gjør at du kan oppleve ting og bli påvirket av lydene, som kan samenlignes med narkotiske stoffer. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Skal jo sies at dette ikke funker for alle. Jeg prøvde dette, kjente ikke en dritt.. Mens en kompis av meg sa han fikk vondt i hode av det, osv osv ;/ Lenke til kommentar
BigJackW Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Kan være net framework elns. Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 I doser er helt latterlig. Det er klart at slike frekvenser kan ha en viss effekt når du hører på det i lengre løp. Men sammenligningene med stoffene de prøver å etterligne er helt hinsides patetisk. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) Jeg har prøvd programet , og hver dose tar vel ca en halltime. jeg har ikke prøvd tyngre stoff noengang så har ingen erfaring der, men i-doser funket ganske bra for meg da så latterlig ? nei. det er viktig å helst ligge i et mørkt rom med øynene lukket når dere tar en dose da. Endret 8. februar 2007 av Evil-Duck Lenke til kommentar
V-by Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 en kompis sier en må høre på det i ca 30 min, og ikke bli forstyrret før det får noen effekt. andre gangen han prøvde det fikk han noja, og turte ikke mere Lenke til kommentar
tørrfisk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Viss du leser hva jeg skrev spesifiserte jeg at sammenligningene var hinsides latterlig, men at effekten + placebo sikkert kan skape en viss effekt hos enkelte. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Hørtes veldig spennende ut Må prøves! Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Jeg har prøvd programet , og hver dose tar vel ca en halltime. jeg har ikke prøvd tyngre stoff noengang så har ingen erfaring der, men i-doser funket ganske bra for meg da så latterlig ? nei. det er viktig å helst ligge i et mørkt rom med øynene lukket når dere tar en dose da. 7899274[/snapback] Rene placebo-effekten med andre ord ? edit: men sriøst, kan du bruke dette programmet til å teste sub'er ? Hvilket frekvensområde er det dette programmt kan spille på ? Endret 9. februar 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Dere kan fortsette diskusjonen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg