Kim_90 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg får en feilmelding når jeg skal starte mobilen min, er ikke noe stort som skjer, bare at det blinker "bytt hovedbatteri" fikk den i dag etter at jeg gikk tom for strøm, etter det så har den blinket opp hver gang jeg starter telefonen, noen som har noen forslag til hva som kan være feil eller har denne feilen selv? Lenke til kommentar
m0zzdart Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En ny mobil skal altid lades i 16 timer AVSLÅTT før den taes ibruk ellers ødelegger man batteriet. Lenke til kommentar
iopy2 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En ny mobil skal altid lades i 16 timer AVSLÅTT før den taes ibruk ellers ødelegger man batteriet. 7895734[/snapback] Tøv. Lenke til kommentar
carnerd Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 (endret) En ny mobil skal altid lades i 16 timer AVSLÅTT før den taes ibruk ellers ødelegger man batteriet. 7895734[/snapback] Tøv. 7895846[/snapback] joda kameraten min kjøpte seg nokia n91 og han ladet den opp mens telefonen hvar påslåttt å nå får han ikke brukt den fordi taltiden er maks 1 time,batteriet er helt ødelagt Endret 8. februar 2007 av carnerd Lenke til kommentar
Kim_90 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 hmmm, jeg er enig med iopy2, det er bare bullshit hele greia med å lade det opp. Det er bare en ting Sonyericsson vil ha deg til å gjøre for å ha et godt argument hvis noen krever erstatning av mobil Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er ikke bare tull. Og det er ikke bare mobilbatterier man skal lade helt fullt første gangen. Til og med vanlige oppladbare batterier skal man gjør det med. Lenke til kommentar
agurkmix Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 dette var et faktum for mange år siden, før vi fikk li-ion batterier.. er ikke noe vits i å lade i 16 eller 24 timer, siden det "stenger" strømtilgangen når det er fullt og da har det ingen betydning om laderen står i eller ikke Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Er nok ikke noen vits å lade så lenge nei. Men man skal lade batteriet fullt første gangen var det jeg mente. Edit: Sjekket bare for morro skyld min nokia manual, og ganske riktig der stod det at batteriet må lades helt fullt de første 2-3 ganger. Dette har jeg gjort helt siden den første telefonen jeg hadde med li-ion batteri, og det funket fint. Endret 9. februar 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå