mesha Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg har funnet meg et sykt fett kabinett på nettet, men jeg vet ikke så mye om selve kabinett. Men det jeg lurer på om det er noen av dere der ute som har et slikt kabinett eller kjenner noen som har kabinettet. Jeg vil gjerne høre hva folk syns! HER ER KABINETTET: http://www.microplex.no/product.aspx?pid=3RR240B&mcat= på forhånd takk Endret 7. februar 2007 av mesha Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Kabinettet såg fint ut det , men har riktignok aldri hørt om produsenten av det. det er ganske billig så kan vel tenke meg at det ikke har blitt lakt så mye penger i støydemping, men ser veldig enkelt ut og er sikkert ikke så vanskelig å bygge i. mvh Evil-Duck Lenke til kommentar
crazycooler Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Spandèr heller litt mere penger og kjøp dette kabinettet: Bra gjennom strømming og god kjøling (sjekk opplagring på hdd),tips bytt til Aerocool 140mm frontvifte,trenger minimalt med lyd demping! http://www.microplex.no/product.aspx?pid=3RR110B&mcat=c432 Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Støtter "crazycooler" fullt ut i det utsagnet der. Lenke til kommentar
mesha Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) det kabinettet virket veldig kjølervennelig, men jeg har ikke nok penger til så dyrt kabinett....sko bare kjøpe nye kompomenter til pcen men så tok eg kabinett med....menne du/dokke kabinettet er greit? Jeg er ikke så forferdelig opptatt av støy eller kjøling, bare så lenge pcen ikkje skrur seg av Endret 9. februar 2007 av mesha Lenke til kommentar
mesha Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) jeg lurte også på om det kabinettet har sånn "billig" metall/plast fordi det er skikkelig kjipt hvis det er det! :!: Endret 9. februar 2007 av mesha Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Standard plast foran i drivebays. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå