Minigud Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei jeg sitter her nå å vurderer å kjøpe et brukt anlegg, dvs forsterker og et par høytalere. Har da tenkt til å bruke dette med en mixer og 2 cdspillere for å utforske om dette er noe for meg. Hva kan jeg forvente å betale? Hva burde jeg unngå? håper jeg postet riktig sted Takk for alle svar Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hjelper kanskje å skrive litt mer info....som f.eks hva slags forsterker og høyttaler (merke og modell). Pantera Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Tja det er vel egentlig ikke så relevant for meg, bare det er noe som duger til mitt forbruk? Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Tja det er vel egentlig ikke så relevant for meg, bare det er noe som duger til mitt forbruk? 7896028[/snapback] hehe...jeg misforstod litt der, kanskje.....leste det som om du vurderte et tilbud du hadde fått. Men det kommer jo an på hvor mye penger du er villig til å bruke. Hva du skal bruke det til, hva slags musikk osv..... Av høytalere, så har jeg alltid likt B&W....fordi det nøytrale og "døde" matrialen gir veldig lite ressonans og fin lyd til en bra pris. Får stort sett bra omtale overalt. De nye Cervin Vega-høytalerne får også mye skryt. Har hatt endel dårlige erfaringer med Cervin Vega tidligere (10-15 år tilbake), men nå om dagen lager de utrolig gode høytalere....CLS215 virker jo absolutt interessant. Av forsterkere er det jo utrolig mye å velge i. I min prisklasse, så er det Harman Kardon og NAD som er tingen...for meg..... Men kikk innom Multimedia-forumet her.....masse HIFI-freakere der, som har god peiling. Pantera Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Hvor mye penger har du å bruke på herligheten? Lenke til kommentar
Minigud Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 Tenkte kanskje på 2-4 lapper, noe brukbart jeg kan få for det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) En mixer kan vel brukes som forforsterker. Så da kan du kjøpe feks: NAD 216 Info og Energy XL-250 Dette blir 1000,- mere, men du kan jo prøve å prutte litt Endret 11. februar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå