Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Oppsigelsesrot hos Hay og INO!

Anbefalte innlegg

Tegnet abonnement hos INO A/S via Hay Maritim A/S som er den lokale forhandleren.

Skulle si opp nesten et år etterpå og ringte Hay og spurte om hvordan jeg skulle si opp. Fikk beskjed hos en munter kontordame at jeg skulle bare levere inn skriftlig oppsigelse og utstyr så var alt iorden.

En måned etterpå begynte jeg å få purringer fra INO...

Var innom Hay, men fikk inntrykk av at De ikke tok dette så alvorlig for min del. De var tilogmed frekk nok til å sende meg e-mail(!?) om å levere inn utstyret pga. manglende betaling..

Saken er at Hay ikke ilag med meg hadde lest kontrakten godt nok(nesten et år siden jeg leste den..) I kontrakten sto det at man en måned før termin måtte si opp for ikke å betale neste termin..

Er det rett at jeg skal betale for en tjeneste som jeg ikke kunne motta pga. feilinformasjon/elendig service?!

Konstruktive innspill ønskes med stor takk!

Er dritfrustrert over denne behandlingen jeg har fått!

mvh Stein-O

btw

En jeg kjenner sa opp på samme måte, men fikk beskjed om å ta kontakt med INO og slapp betale for sin siste termin! (forskjellsbehandling!)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Dersom kontrakten spesifiserer en oppsigelsesfrist så er det greit.

2. Det er alltid dårlig når du får feil informasjon

3. Selv om de har gjort feil i behandlingen av en annen kunde, så er de ikke forpliktet til å gjøre dette til gjeldene praksis.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...