Sund Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Lurer på om det går an å koble en vanlig orginal (Xbox) kabel til en component plass på tvn? PS! Jeg får bilde og lyd, men vet ikke om dette skader konsoll eller tv noe? Så lurer jeg om det er bedre med component til Wii?(bedre enn scart?) Og hvor jeg får kjøpt det? Takker for svar! Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er her du en link til component cabel: http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26583 hvordan cabel bruker du på xbox en da? Lenke til kommentar
Sund Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 er her du en link til component cabel:http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26583 hvordan cabel bruker du på xbox en da? 7894339[/snapback] Den som var med på xboxn, men har tatt av scart enden trur jeg. Er ikke så god med ledninger. Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 lyden blir den samme, men du får bare 1 farge nyanse i steden får 3 på bildet da. bruk den inngangen som bare er rød, hvit og gul du Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 er her du en link til component cabel:http://www.gamezone.no/index.php?main_page...oducts_id=26583 hvordan cabel bruker du på xbox en da? 7894339[/snapback] Den som var med på xboxn, men har tatt av scart enden trur jeg. Er ikke så god med ledninger. 7894349[/snapback] Det går ikke, kabelen som følger med Xbox har en kabel for bilde og to for lyd, en komponentkabel har bilde i alle kablene Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 En kabel (gul) for bilde er ikke komponent, men kompositt. Komponent har grønn, rød og blå for bilde, i tillegg til (ofte) hvit og rød for lyd. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vga eller komponent kabelen som er best for xbox 360? Lenke til kommentar
freke Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Delte meninger har jeg skjønt. Smaken er åpenbart som baken. Lenke til kommentar
Sund Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 En kabel (gul) for bilde er ikke komponent, men kompositt. Komponent har grønn, rød og blå for bilde, i tillegg til (ofte) hvit og rød for lyd. 7895021[/snapback] Det er sånn den er bakom ja. Men er det skadelig og koble xboxen der? Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 En kabel (gul) for bilde er ikke komponent, men kompositt. Komponent har grønn, rød og blå for bilde, i tillegg til (ofte) hvit og rød for lyd. 7895021[/snapback] Det er sånn den er bakom ja. Men er det skadelig og koble xboxen der? 7896641[/snapback] Skadelig? Er nok ikke det hvis du har en komponent kabel til xboxen og kobler den inn i komponentinngangen på tven. Hvis du derimot kobler kompositen i komponentinngangen tror jeg ikke det gir noe særlig godt resultat men skadelig er det nok ikke Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Vga eller komponent kabelen som er best for xbox 360? 7895493[/snapback] Har begge. Syns VGA gir mye blassere og kjedelige bilde i forhold til komponent. Men så ka man jo oppskalere DVD-filmer ved bruk av VGA da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå