viuldriftking Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) noen som vet hvordan man kommer seg ut av den førte plassen på finale fantasy 7. Er etter at man har vert hos arise, ved kirka man detter ned igjenom taket på. Står å ser ut igjenom en glass veg men klarer ikke komme vidre i spillet. (ut i den "store verden") Endret 8. februar 2007 av viul007 Lenke til kommentar
Hansulu Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Du skal desverre ikke ut i den store verden enda, spring andre veien du Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er Final fantasy gratis spill? f.eks til Data? Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Du skal desverre ikke ut i den store verden enda, spring andre veien du 7894226[/snapback] Hvor skal jeg gå hen da? er overbevist på at jeg har prøvd alt!! runda det når jeg var 10-12 år men husker ingen ting om hvordan jeg kon videre da!! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er Final fantasy gratis spill? f.eks til Data? 7894237[/snapback] Nei, det er det ikke. Du må nok betale, og det er bare et fåtall av spillene i serien som i det hele tatt er utgitt på PC. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis du forklarer litt nærmere hvor du er skal jeg kanskje klare å hjelpe deg. Husker ingen "glassvegg" ved kirka. Er du fremdeles inne i kirka? Lenke til kommentar
Djevlen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Er Final fantasy gratis spill? f.eks til Data? 7894237[/snapback] Nei, det er det ikke. Du må nok betale, og det er bare et fåtall av spillene i serien som i det hele tatt er utgitt på PC. 7894332[/snapback] Både FFVII og FFVIII kom ihvertfall ut til pc. : ) Lenke til kommentar
viuldriftking Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis du forklarer litt nærmere hvor du er skal jeg kanskje klare å hjelpe deg. Husker ingen "glassvegg" ved kirka. Er du fremdeles inne i kirka? 7894656[/snapback] du går til høyret i bildet, er etter der arise bor. du kommer til en plass der det er lyst å man er ved en lang veg av glass. Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei, det er det ikke. Du må nok betale, og det er bare et fåtall av spillene i serien som i det hele tatt er utgitt på PC. 7894332[/snapback] Tja... forsåvidt sant det. Men man kan likevel spille FF7 på en PC ved hjelp av en emulator (Er usikker på hvilken emulator som er "best", selv bruker jeg PCSX). og jeg lagde iso-images (eller noe tilsvarende) av de gamle PS1 spillene mine (bl.a. FF7, FF8 og FF9) ved hjelp av Nero. Funker som bare det. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis du forklarer litt nærmere hvor du er skal jeg kanskje klare å hjelpe deg. Husker ingen "glassvegg" ved kirka. Er du fremdeles inne i kirka? 7894656[/snapback] du går til høyret i bildet, er etter der arise bor. du kommer til en plass der det er lyst å man er ved en lang veg av glass. 7894840[/snapback] Er det etter at du har vært i kirken, og gått opp til huset hennes? Isåfall skal du inn til moren i huset.. Skal snike deg ut (mot sector 7) om natten.. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Arg! Nå fikk jeg også lyst til å spille dette igjen.. Håper det kommer på XbLA som det ryktes.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Både FFVII og FFVIII kom ihvertfall ut til pc. : ) 7894776[/snapback] Stemmer det. De er vel sammen med FF XI de eneste som er utgitt på PC. Lenke til kommentar
enator Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Arg! Nå fikk jeg også lyst til å spille dette igjen.. Håper det kommer på XbLA som det ryktes.. 7896953[/snapback] huh? hvem? hva? hvor og hvorfor har ikke jeg hørt om det her tidligere? Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Ryktet om FF VII til XBLA blir nevnt i denne PodCasten.. http://zdmedia.vo.llnwd.net/o1/Podcasts/020207.mp3 Ryktet i tekst her: http://www.gamersreports.com/news/2644/new...ing-to-xbox360/ Denne nevner også at en FF XIII spinoff til Xbox360.. som også er noe å håpe på.. Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 FFXIII til Xbox hadde vært villt! Da hadde jeg plutselig ikke så mye brukt for den svarte boksen lengre i det hele tatt! Men, om det er spinoff må jeg vel fortsatt kjøpe den da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå