Gå til innhold

final fantasy 7 spørmål?

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan man kommer seg ut av den førte plassen på finale fantasy 7. Er etter at man har vert hos arise, ved kirka man detter ned igjenom taket på. Står å ser ut igjenom en glass veg men klarer ikke komme vidre i spillet. (ut i den "store verden")

Endret av viul007
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er Final fantasy gratis spill? f.eks til Data?

7894237[/snapback]

Nei, det er det ikke. Du må nok betale, og det er bare et fåtall av spillene i serien som i det hele tatt er utgitt på PC.

7894332[/snapback]

Både FFVII og FFVIII kom ihvertfall ut til pc. : )

Lenke til kommentar
Hvis du forklarer litt nærmere hvor du er skal jeg kanskje klare å hjelpe deg. Husker ingen "glassvegg" ved kirka. Er du fremdeles inne i kirka?

7894656[/snapback]

du går til høyret i bildet, er etter der arise bor. du kommer til en plass der det er lyst å man er ved en lang veg av glass.

Lenke til kommentar
Nei, det er det ikke. Du må nok betale, og det er bare et fåtall av spillene i serien som i det hele tatt er utgitt på PC.

7894332[/snapback]

Tja... forsåvidt sant det. Men man kan likevel spille FF7 på en PC ved hjelp av en emulator (Er usikker på hvilken emulator som er "best", selv bruker jeg PCSX). og jeg lagde iso-images (eller noe tilsvarende) av de gamle PS1 spillene mine (bl.a. FF7, FF8 og FF9) ved hjelp av Nero. Funker som bare det.

Lenke til kommentar
Hvis du forklarer litt nærmere hvor du er skal jeg kanskje klare å hjelpe deg. Husker ingen "glassvegg" ved kirka. Er du fremdeles inne i kirka?

7894656[/snapback]

du går til høyret i bildet, er etter der arise bor. du kommer til en plass der det er lyst å man er ved en lang veg av glass.

7894840[/snapback]

Er det etter at du har vært i kirken, og gått opp til huset hennes? Isåfall skal du inn til moren i huset.. :) Skal snike deg ut (mot sector 7) om natten.. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...