Gå til innhold

Hvordan få litt mer kjøtt på kroppen?

Anbefalte innlegg

Er en gutt på 16 år som er rundt 180 og er tynn. Veier ca 65 kilo.

Jeg ønsker til å bli "større" på en måte. Er glad i å trene.

Mitt spørsmål. Nå som jeg er tynn, hvis jeg starter med vekter f.eks. Blir jeg større da selv om jeg er tynn?

Hva slags mat bør man spise hvis man ønsker å legge på seg litt?

Hvis det er noen her som har et godt anbefalende treningsprogramm til meg så tar jeg gjerne imot det.

Kom med noen tips:P

Fra meg til deg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akkurat samme problemet som deg, så denne diskusjonen vil jeg følge med stor interesse!

Jeg tar denne typen karbohydrater fra PF, noe jeg har fått anbefalt hvis jeg vil legge på meg litt. Skal helst tas sammen med en type protein, men det har jeg ikke begynt med enda.

Ellers kan du jo bare spise mye, og ofte! Gjerne ikke helt sunne ting ;)

Edit: Hvis du trener ofte, spiser mye/ofte, og tar proteiner, vil du se gode resultater!

Proteinfabrikken er en seriøs og trygg løsning!

Endret av anietsoj
Lenke til kommentar

Hva er vitsen å kjøpe carbfuel?

Og "en type" protein..?

Høres litt hallaballa ut; Svaret for å bli stor (på godt og vondt) er enkelt å trene hardt og spise hardere. Å bli stor uten å få høyere fettprosent kan du egnetlig bare avskrive så her krever det at du vurderer dine mål ordntlig!

Lenke til kommentar
Jeg tar denne typen karbohydrater fra PF, noe jeg har fått anbefalt hvis jeg vil legge på meg litt. Skal helst tas sammen med en type protein, men det har jeg ikke begynt med enda.

7894082[/snapback]

Carbofuel behøver du neppe å ta ibruk.. ikke meningen å rakke ned på deg eller noe, men dersom du ikke tar proteiner rett etter trening så ser jeg ikke noe bruksområde for de karbohydratene der.

Til trådstarter: Les først alle de andre trådene om samme emne, og les stickyene ang. trening og kosthold.

Spis MYE og SUNT (du lærer hvordan i stickyene, og spør så videre). Tren godt, gjerne en del basisøvelser.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen å kjøpe carbfuel?

Og "en type" protein..?

Høres litt hallaballa ut; Svaret for å bli stor (på godt og vondt) er enkelt å trene hardt og spise hardere. Å bli stor uten å få høyere fettprosent kan du egnetlig bare avskrive så her krever det at du vurderer dine mål ordntlig!

7894198[/snapback]

hva slags protein blander du det inn med`?

du sier at man vil se reultater, snakker vi flere kg?

Lenke til kommentar

Ville ikke anbefaler proteinpulver, karbohydratpulver osv i starten.

Det eneste kosttilskuddet jeg kan anbefale er Møllers Tran og multivitamin (hvis du ikke får i deg nok vitaminer).

Få orden på kostholdet, spis mye og ofte, hver 3 time, 5-6 ganger om dagen. Spis mye proteinrik mat og sunnt fett :)

Lenke til kommentar

Carbofuel hjelper ikke på å bygge masse.. Det skal helst tas sammen med proteiner (PF Whey Tech er et bra valg) Carbo fuel hjelper bare med å få forbrenningen igang, og gjør det dermed lettere å ta opp protein.

Jeg trener hver dag.. Opptil 4 timer, både konkurransesvømming, karate, fotball og styrketrening.. jeg trengte ikke å ta proteintilleg før 1mnd siden.. og jeg begynte med det fordi jeg selv synes at jeg fikk i meg for lite mat, og for å hjelpe på med muskelbygningen..

Er btw 15år.

Lenke til kommentar
Carbofuel hjelper ikke på å bygge masse.. Det skal helst tas sammen med proteiner (PF Whey Tech er et bra valg) Carbo fuel hjelper bare med å få forbrenningen igang, og gjør det dermed lettere å ta opp protein.

Jeg trener hver dag.. Opptil 4 timer, både konkurransesvømming, karate, fotball og styrketrening.. jeg trengte ikke å ta proteintilleg før 1mnd siden.. og jeg begynte med det fordi jeg selv synes at jeg fikk i meg for lite mat, og for å hjelpe på med muskelbygningen..

Er btw 15år.

7895717[/snapback]

Produktkategori: Karbohydrat konsentrat - Energi

Dette vil si at det eneste Carb fuel gjør er å å gi deg sjappe karbohydrater etter trening, noe som man trenger samtidig med proteinene. Det står også energi, men jeg tror ikke forskjellen er megastor fra en banan og noen rosiner.

Som sagt det er IKKE nødvendig.

Lenke til kommentar
helt riktig... en banan er like greit hvis man ikke tar proteiner i tillegg.

7898921[/snapback]

Tar proteiner? "Åh nei jeg tar ikke proteinpulver jeg kan ikke få i meg proteiner etter trening!" Kylling fungerer like greit.

Så mitt råd: Kylling, rosiner og banan.

Lenke til kommentar
Er 182 høy, og veide 62kg for et halvt år siden - give or take. Nå veier jeg 78/9 - 80kg. Jobber med å bli større..

Spis mye sunn mat, tren hardt. Thats it.

edit: og selvfølgelig sov

7900172[/snapback]

hva salgs trening driver du med?

ganske sykt å legge på seg nesten 20 kg på halv år...

Lenke til kommentar
Er 182 høy, og veide 62kg for et halvt år siden - give or take. Nå veier jeg 78/9 - 80kg. Jobber med å bli større..

Spis mye sunn mat, tren hardt. Thats it.

edit: og selvfølgelig sov

7900172[/snapback]

hva salgs trening driver du med?

ganske sykt å legge på seg nesten 20 kg på halv år...

7900938[/snapback]

Kjører en helt ordinær tre dagers splitt for tiden... tingen med å gå opp har for meg handlet mye om kosthold. Før jeg begynte å trene spiste jeg lite, aldri frokost, minimalt på skolen... middagg og litt kvelds.. Nå spiser jeg 6-7 ganger til dagen, og rimelig mye.

Sørg for å få i det skikkelig med sunn mat (mer en du forbrenner), så skal du se at du går opp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...