Galdrafadr Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Eg har eit anlegg i bilen som taklar mp3 format. Eg plar å brenna ut ein cd med ca 160 sangar (istadenfor 80 minutter). Mitt spørsmål er då: er de mulig å brenna ein dvd plate med mp3 og høyra på han i bilen? Det er jo trossalt 4 gig på ein dvd plate, og den kan jo sjølvsagt ha mykje meir musikk enn ein 700 mb plate. Viss dette er mulig, må eg då ha ein dvd-brennar for å brenne på dvd plata, eller kan eg bruke ein vanleg brennar? Takker for svar! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 eneste problem er vel kanskje at CD spilleren din sannsynligvis ikke tar DVD plater. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) EN CD spiler kan ikke lese DVD plater. Og jeg har ikke sett noen DVD spillere som leser mp3. Edit: jeg tenkte på stuespillere, kjenner ikke bilspillere. Man må naturlig nok ha en DVD brenner for å brenne DVD plater. Endret 7. februar 2007 av hårek Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De fleste nye DVD spillere leser mp3 format Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De fleste nye DVD spillere leser mp3 format 7893866[/snapback] Ja, men det kan ikke de fleste bil-cd spillere. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De aller fleste dvd-spillere støtter mp3, så da måtte du hatt en pioneer avic x1 eller en annen dvd spiller til bilen. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 De fleste nye DVD spillere leser mp3 format 7893866[/snapback] Ja, men det kan ikke de fleste bil-cd spillere. 7893891[/snapback] tull... de aller fleste dvd-spillere til bil spiller av mp3 filer. jeg har tilgode å se en som ikke gjør det. http://www.bilradiospesialisten.no/prodliste.php funksjonen du da skal se etter er "giga mp3" Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Eg har eit anlegg i bilen som taklar mp3 format. Eg plar å brenna ut ein cd med ca 160 sangar (istadenfor 80 minutter). Mitt spørsmål er då: er de mulig å brenna ein dvd plate med mp3 og høyra på han i bilen? Det er jo trossalt 4 gig på ein dvd plate, og den kan jo sjølvsagt ha mykje meir musikk enn ein 700 mb plate. Viss dette er mulig, må eg då ha ein dvd-brennar for å brenne på dvd plata, eller kan eg bruke ein vanleg brennar? Takker for svar! 7893820[/snapback] 1: Du må ha DVD brenner for å brenne DVD. 2: Du må ha DVD spiller i bilen for å spille dem av. Lenke til kommentar
Galdrafadr Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 enkle og greie svar, takker.. akkurat kva eg trudde, men greit å vera på den sikre sida. Det kan ver eg kan skaffe dvd-spiller i bilen, derfor eg lurte på dette =D litt uklart i første post da, men eg fekk jo svar på det uansett =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå