Brian Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) hei Ja, tittelen ble litt rar kom ikke på noe annet å skrive. Det har seg slik at jeg skal søke lærlingplass nå til høsten innen laboratoriefag. Det har seg slik at jeg har liten peiling på hvilke bedrifter som driver med slikt og hvilke som vil ha lærlinger. Har søkt på Statoil, men regner ikke med at jeg kommer inn der grunnet stor konkurranse. Det jeg lurer på er om dere vet om bedrifter innen labfag som jeg kan søke på. Endret 7. februar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 hva med hydro? shell har jo også slikt da, eller søk på medisinsk lab, vet ikke helt hva det er du skal lære jeg. Lenke til kommentar
Brian Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) hva med hydro? shell har jo også slikt da, eller søk på medisinsk lab, vet ikke helt hva det er du skal lære jeg. 7894461[/snapback] Har du link til hvor jeg kan søke? Prøvde på shell, men fant ikke noen søkeskjema på siden deres. Hadde også satt pris på link til hydro. Helst i Trøndelag, møre og romsdal området. Endret 7. februar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Plukk Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Har du link til hvor jeg kan søke? Prøvde på shell, men fant ikke noen søkeskjema på siden deres. Hadde også satt pris på link til hydro. Helst i Trøndelag, møre og romsdal området. 7894478[/snapback] Det er mange bedrifter i Norge som tilbyr lærlingeplasser innen laboratoriefaget. Eksempler kan være: Statoil, Hydro, Shell, BP, Phillips, Esso og andre. Mange av disse bedriftene trenger sine arbeidere offshore, og da spiller boplass mindre rolle. Hvis du har mulighet/vilje til å flytte på deg øker mulighetene. Vil ikke være syrlig her, men hvis du ikke klarer/gidder å finne linken selv så er du neppe mannen som bedriften søker, da laboranter i utstrakt grad arbeider selvstendig og må løse problemer på egenhånd! Et tips er å finne finne telefonnr på gule sider til bedriftene du ønsker å søke til, for så å ringe og høre med dem. Lykke til! Lenke til kommentar
cosw Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Er det noen som vet hva som er begynnerlønn som faglaborant? Er ferdig som lærling snart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå