DanielL Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Heisann. I dag fikk jeg en av min mors gamle jobbmaskiner til eget bruk og skulle sette den opp hjemme. Alt gikk perfekt minus en ting,jeg har ikke mulighet for trådløst nett! Ikke ligger den i nettverkstilkoblinger, og ikke funker programmet jeg la inn som følger med mitt USB lan kort. Noen som kan hjelpe meg her? Dette er kortet jeg prøver å få i gang: Sitecom Og maskinen dette gjelder kjører Windows XP Professional. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 har den USB 2,0 ? har du prøvd å laste ned driverer (fra nette ikke CD) ? Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2007 (endret) Hei,beklager sent svar. Ja,drivere kom sammen med programmet jeg hentet fra produsentens hjemmeside. Så driverne skal det ikke gå på. EDIT: Og ja,den har USB 2.0 Endret 11. februar 2007 av DanielL Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Ligger du langt vekke fra senderen, prøvd å hat maskinen nærmere senderen isofall ? og du bør kansje se om noen du kjenner har trådløst nettverk på en bærbar maskin eller no, så du finner ut om det er i senderen det ligger eller USB enheten din. Lenke til kommentar
mysteq Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Om det ikke ligger no trådløst nettverk i nettverkstilkoblinger, så er iaf ikke det trådløse kortet installert skikkelig på pcen... Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. februar 2007 Del Skrevet 11. februar 2007 Gjør følgende som jeg viser steg for steg her først trykker du behandl så kommer noe som ser san ut så trykker du på enhets behandling så trykker på på nettverk og tar printscreen av dette da får vi se om du har instalert trådløse nettverks kortet riktig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå