Ray83 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei Noen som vet om det finnes bedrifter som arrangerer/planlegger skoleturer? Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Vel ... Blant annet Hvite Busser og Aktive Fredsreiser. Eller er jeg fullstendig på bærtur? Lenke til kommentar
Icywiz Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Mener Kilroy Travels arrangerer gruppeturer / klasseturer. Verdt å ta en titt på iallefall. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Club England arrangerte vår skoletur til England. Alt i alt en hyggelig tur, med hyggelige guider og interessant opplegg. Lenke til kommentar
Ray83 Skrevet 9. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2007 Takker for svar folkens, skal undersøke disse nærmere Lenke til kommentar
1ar Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vel ... Blant annet Hvite Busser og Aktive Fredsreiser. Eller er jeg fullstendig på bærtur? 7894010[/snapback] Vil absolutt anbefale Hvite busser. Vi var på tur med dem når jeg gikk på ungdomsskolen og det var både lærerikt og kjekt! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Vel ... Blant annet Hvite Busser og Aktive Fredsreiser. Eller er jeg fullstendig på bærtur? 7894010[/snapback] Vil absolutt anbefale Hvite busser. Vi var på tur med dem når jeg gikk på ungdomsskolen og det var både lærerikt og kjekt! 7907221[/snapback] Vi var der i September. Fantastisk tur. Husker de hadde planlagt at vi skulle danse en slags form for polsk folkedans før vi skulle ned til byen (Krakow), men så ble det avlyst, og alle på bussen jublet. :!: Ah, Praha. Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Hvitebusser <3 Er ikke så lenge sia min tur, veldig bra opplegg ... Hahaha den dansen var den beste, en idiot i klassen med langt hår ble budt opp av herre-dansern pga dansern trodde gutten var jente Edit: Kom på at guiden spurte faren (han var med) om hvordan det gikk med dattern hans etter at gutten ble sur for en annen ting. Priceless Endret 9. februar 2007 av DiscoBoB Lenke til kommentar
FDviking Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hvitebusser anbefales på det varmeste. En opplevelse for livet! Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Men pass på; ikke nyt alkohol når du er sammen med andre! To jenter ble sendt hjem for egen regning da en slu jævel dro fram ei flaske vodka fra sekken deres. Samme idioten sladra på meg, og sa jeg hadde drukket øl i Krakow. Jo, det stemte, men de voksne kunne ikke bevise det på noen måte, så jeg slapp å betale flybillett til 5000,- Lenke til kommentar
Admiral1 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Hmm, vi hadde ikke noe problemer med at folk drakk, gjelder bare å passe på at de voksene ikke merker det Men ontopic Husker ingen språkskoleer atm, men det er jo muligheter å få opplæring i språk og reise ... kansje ikke det man er ute etter Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Vi var på tur med Aktive Fredsreiser i fjor. Ganske bra, selv om guiden var en smule kjedelig. Akkurat det kunne kanskje ha noe med at vi fikk kunnskapen om den kalde krigen i reprise, fordi vi måtte gjennomgå det på skolen før vi dro. Dessuten var fergen svært dårlig. Fergeselskapet het "Unity Line", og det var omtrent like ille på begge fergene vi tok. På den ene fungerte ikke doen skikkelig (vi måtte gå på en "offentlig" en borte i gangen), og på den andre var det rundt 30 grader på rommet. Begge gangene klaget vi, men det ble ikke noen bedring av det, selv om det kom en tekniker og skrudde på ting og tang. Flott tur, alt i alt, men det var da noen som måtte "ødelegge" ved å drikke på fergen. Det ble ikke lite oppstyr av det, men bortsett fra at hele klassen fikk tilsnakk, var det ingen konsekvenser, ikke engang anmerkninger på dem. Men det er nå vår skole, da. Endret 9. februar 2007 av Dradd Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 10. februar 2007 Del Skrevet 10. februar 2007 Har selv vært på tur med Hvite Busser, og det kan jeg sterkt anbefale. Det er en once-in-a-lifetime-tur. Lang reise, mange og lange bussturer, og mange sterke historier og opplevelser, men samtidig en flott opplevelse der du får sett litt av Europa. Krakow og Praha er forresten fantastiske byer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå