longbow Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei, jeg har mistet batteridekselet til mitt Canon Eos 350D, da det sannsynligvis har kommet bort ved bruk av batterigrep! Men mitt spørsmål er om dette går ann å få kjøpt løst en eller annen plass? og selvføgelig, hvis det finnes en her inne som har 2, eller har et som de ikke bruker og vil hjelpe meg litt...så mottaes dette med stor takk! :=) takk for all hjelp! Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Det kan iallefall skaffes løst, husker desverre ikke for øyeblikket hvor jeg har fått der fra tidligere, men du kan høre med Camera & Videoteknikk www.camera.no Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så vidt jeg husker var det en tråd om dette tidligere og der kom det frem at nytt dekselet var å finne billig på eBay. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Så vidt jeg husker var det en tråd om dette tidligere og der kom det frem at nytt dekselet var å finne billig på eBay. 7895736[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=624863&hl=+ebay Lenke til kommentar
Gertab Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Heisann! Hvis du ringer mkelectronics på 23 06 73 00 så sender de deg en ny en. Tror jeg betalte ca 170kr inkl oppkrav. Mvh Gert A Lenke til kommentar
longbow Skrevet 8. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2007 Takk for svar! kosta 56 kroner, pluss moms og oppkrav...så nå ble den bestilt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå