fAight Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hei! Trenger noen tips til å "skjule" overfladiske riper i lakken. Har bl.a. noen ved høyre bakhjul i sideskjørtet som er av plast. Hvordan fikser jeg dette på best mulig måte? Og så er det noen riper i "metallic"-lakken over venstrebakhjul. Hvordan fikser jeg disse? Er ikke så dype, men de synes når det er veldig lyst ute. Er ca 20 cm lange og kun >1 mm i bredde og dybde. Ser nesten ut some noen har vært borti med en synål. På forhånd takk Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg er ingen ekspert, men mulig det går ann å polere det vekk? Mulig jeg er helt på jordet her Lenke til kommentar
fAight Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 Vet at polering fjerner de veldig veldig små ripene, men disse er litt større Lenke til kommentar
MadsFN Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Fatter'n brukte en slags Maling på ei tube.. nesten som tannkrem.. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis ripene kun er i klarlakken går d greit å legg i litt klarlakk med en fyrstikk. En kan rubbe og polerer etter noen dager. Blir ganske bra, har gjort dette selv Lenke til kommentar
Buxa Skrevet 8. februar 2007 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg hadde en ripe på takstolpen som gikk helt ned i galvaniseringen. Jeg vasket stedet godt, sinkbehandlet og lakket over med riktig farge og klarlakk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå