Gå til innhold

Blink mobil, for godt til å være sant?


Anbefalte innlegg

Noen som har sett denne nyheten om Blink mobilabbonement?

http://blink.dagbladet.no/community/articl...ticle_id=726577

 

Jeg har aldri vært noe spesielt fan av blink, men dersom det faktisk stemmer at det er mulig å ringe gratis til de som har dette abbonementet er det jo faktisk ganske attraktivt for meg og vennegjengen.

 

Ser ut som om det er et sammerbeid mellom Dagbladet og Talkmore. Da jeg hadde Talkmore forandret de plutselig avtalen og begynte å trekke 35 kroner (eller noe slikt) hver måned. Dette gjorde de uten å si i fra på noe som helst vis. Dersom de ikke kan garantere at disse avtalevilkårene ikke vil endres er jeg veldig skeptisk..

 

Er det noen som har sett nærmere på dette?

 

Hadde kanskje vært en sak Amobil kunne skrevet om?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja det ser ut som om talkmore igjen er ute med bedritenheter...

 

Søkte litt og fant ut dette:

 

På din link står det dette:

Det er ingen oppstartsavgift eller månedsavgift, ingen skjulte kostnader eller liten skrift. Dette er rett og slett et tilbud til deg som bruker av Blink som vi håper vil falle i smak.

 

Det står ingen steder noe om minimumsdebitering.

Øvrige BlinkMobil-priser kan du finne her -står det på følgende link: http://blink.dagbladet.no/mobilabonnement/

Og der finner du følgende:

Minimumsdebitering per mnd. 39,-

 

Og derfor holder jeg meg langt faen unna talmore. en gang og aldri mer kunde.

(de startet så bra men for omlag ett år siden ble alt bare surr. jeg fikk ikke no melding om minimumsforbruk... ikke at jeg har det, men det skal da sies i fra om!)

 

ps. har ikke vært her inne før så jeg vet ikke hvordan jeg lager linker...

tips? hehe

Endret av beachboy
Lenke til kommentar
Det der er jo helt greit da, vanlige folk ringer eller sender melding for mer en 39 kr ^^

7925513[/snapback]

 

Det det reageres på er vel at det står at det er "ingen oppstartsavgift eller månedsavgift, ingen skjulte kostnader eller liten skrift", og så er det likevel en minimumsfakturering på kroner 39,-. Høres ut som en skjult kostnad for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...