PoleCat Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hvor får jeg tak i TV-ut kabel til mitt GF4Ti4600 og hvor mye koster disse? Passer de til alle skjermkort/TV'er så lenge kortet har TV-ut? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Ta turen til Clas Ohlson. Der får du en slik kabel for en billig penge (cirka 60 kroner). Lenke til kommentar
Poppen Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Hei! På mitt MSI kort passer ikke standard S-video kabel pga en plast pinne står iveien... Men det er kanskje bare å fjerne den?? Lykke til! Lenke til kommentar
shortCut Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: På mitt MSI kort passer ikke standard S-video kabel pga en plast pinne står iveien... Men det er kanskje bare å fjerne den?? Det er en mini-DIN så du må ha en overgang til S-video som fulgte med kortet....har selv leta etter en sånn overgang, men er ikke å finne. Noen som vet hvor? Kjøpte ett brukt Abit Siluro 440MX hvor denne manglet. Lenke til kommentar
covah Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Mange av kortene der "plastpinnen" står feil, eller kontakten har for mange hull, er det bare å brekke av "plastpinnen" på s-video kabelen å koble ivei. Dette fordi kontakten er en kombinert s-video/composite utgang, der composite signalene blir sent på de ekstra pinnene. S-video signalet blir sent på vanlig måte. Lenke til kommentar
Poppen Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Dette hørtes jo egentlig ganske fornuftigt ut. Men, om det bare er til å fjerne den som en sier her, da er spørsmålet mitt: Hvorfor har de satt den der da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå