Edstro Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei. Eg har nettop skrevet en artikkel å den skal være på bokmål. Jeg er passe god nok på sakprega tekster føler jeg. Men kan noen se på artikkelen og komme med forslag og forbedringer. Noe som bør fjernes eller noe som bør legges ting? Jeg vil gjerne ha kritikk på denne artikkelen enten positiv eller negativ. Jeg vil den skal holde til en femmer. Jeg legger artikkelen som et vedlegg. Jeg hadde også sett stor pris hvis noen kunne rettet den for meg for jeg tror der er endel skrivefeil. På forhånd tusen takk for all hjelp artikkel.doc Endret 7. februar 2007 av eddielie30 Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Jeg kan ikke hjelpe deg med artikkel, var egentlig aldri noe god på det. Men jeg har rettet den, til mer bokmål enkelte steder. Men du bør kanskje ha en litt bedre avslutning? artikkel.doc Endret 7. februar 2007 av spirrevipp1 Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) En ting til: er tonen "alvorlig" nok til å være en artikkel? Er ikke sikker, men mener å huske at en artikkel skulle være ganske objektiv og formell. Noen andre? Endret 7. februar 2007 av spirrevipp1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå