b-fake Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Hei. Jeg var på elkjøp på lørdag for å kjøpe meg en s-video kabel, slik at jeg kan se filmer fra dataen på tv-en. Når jeg kom hjem fant jeg straks ut at kabelen ikke passet til skjermkortet. Jeg gikk ned til elkjøp for å bytte til riktig kabel, men de sa at jeg måtte ha en annen kabel som fulgte med skjermkortet. Lite som jeg skjønte gikk jeg hjem for å sjekke om jeg hadde en sånn kabel, men det hadde jeg ei. Så, er det noen der ute som kan finne en slik kabel på nett, slik at jeg kan kjøpe en? Mitt skjermkort er 1950XT, om dere trenger å vite det. Endret 7. februar 2007 av b-fake Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Ifølge bilder fra google ser det ut til at du skal ha s-video utgang på skjermkortet ditt. Jeg hadde problemer med å få s-video kabelen til å passe med mitt forrige skjermkort, 6800le, men jeg fant ut at det bare var skjermkortet som sto litt skjevt så kabelen ikke passet. Prøv å ta ut skjermkortet og se om det går an å få kabelen til å passe. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 muligens det var en slik de mente?? Lenke til kommentar
TT88 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 muligens det var en slik de mente?? 7893345[/snapback] det er jo også en s-video kontakt.. Den passer ikke bedre i skjermkortet hans enn en vanlig s-video kabel. Lenke til kommentar
dopus Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 ligner nå på den overgangen som fulgte med skjermkortene i "gamle dager". men det er vel en slik multiovergang som følger med nå til dags. denne har en plugg som ser ut som svideo men er ikke lik. Var en slik sak med ugang for phono svideo og komponent som fulgte med mitt 7900GT kort, Sikkert ikke mindre avansert på ati kortene. jeg tipper kun orginalovergangen fra dette eller et "likesinnet" kort vil passe. Lenke til kommentar
b-fake Skrevet 7. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2007 (endret) Her er et bilde av den jeg kjøpte: Her er et bilde av den som passer til skjermkortet: Er det mulig å kjøpe en kabel som connecter disse to? Endret 7. februar 2007 av b-fake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå