Gjest 8@aprahut*8?etrufexe Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har et problem. Jeg skraper opp tungen min mot tennene. Jeg har lært meg selv spesielle plasser der tennene mine er spesielt skarpe. Jeg skraper tennene opp nå og da, ofte i perioder. Jeg har en slik periode nå, og jeg har vondt i tungen min. Jeg har flere arr på de bakre delene av tungen min (på siden) som jeg ikke får bort. Dette er en uvane som ikke vises for andre, men likevel. Er det noen tips til hvordan jeg kan slutte? Lenke til kommentar
TommyGun77 Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 tyggegummi burde funke bra. Lenke til kommentar
Anterialis Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Man har lett for å tenke "bare en gang til". Ikke gjør det! Velg å prøve å slutte om morgenen, når du har våkna. Da kan du skryte av deg selv ved å si at du ikke har skrapt tunga di på flere timer! Ikke gjør det en eneste gang denne morgenen og dagen. har du klart det en dag, gjør du det samme dagen etterpå. Kan jaffal gjøre et forsøk =) Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå