Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Tror jeg skal fortsette å følge med her, får jo ikke med meg noe. Ettersom jeg er i Italia.

Menne, har Tasha født ungen? Helt sikkert noe jeg ikke fikk med meg da jeg leste over innleggene.

Ja, det er Tasha sitt barn. Og hun er født.

 

Satt å så Home and Away episoder i går, langt frem i tid.. Angrer nå, gleder meg liksom ikke til å komme hjem, å få sett episodene, ettersom at jeg vet hva som skjer.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp, det er så typisk at en eller annen (Dan denne gangen) står utenfor døren og overhører. Hva slags dør er det Amanda har da? Amanda og Drew snakket ikke så høyt, og da skjønner jeg egentlig ikke hvordan han greide å høre dem. :p

 

Og det som er veldig vanlig i Summer Bay er alle skandalene. Først skjer dette, og etter det blir de avslørt, og han blir forfulgt. Rare greier.

 

Er det noen som har lagt merke til at hver gang de skal filme hjemme hos Sally om natten, så kommer den en katt som løper forbi huset. xD

Lenke til kommentar
Syntes det er litt dumt at alle sannheter absolutt skal komme frem til slutt. En eller annen overhører det osv.

Enig. Visse ting kunne forblitt hemmelig, iallefall for en lengre periode.

Jeg var sikker på at dagens episode skulle slutte med at Coleen overhørte Dan og Drew på kjøkkenet, den gang ei faktisk. :ohmy:

Home and away serien er bygd på slike hendelser.

 

Nå som snart en annen sannhet om "peter" skal fram, så kan man ikke spare noe for og lage mer om det senere. Nei allt skal på bordet. Men akkuratt når det gjelder peters forsvinning så er det egentlig en helt annen sak, så folk forventer hele saken. :thumbup:

Lenke til kommentar
Okay, kanskje de kommer tilbake om flere år, men de kommer i hvertfall ikke de neste to årene. Får håpe de er tilbake allerede i 2009-sesongen. :)

 

Home and Away er liksom ikke det samme uten dem.

Sånn tenker jeg alltid når folk forsvinner ut. Flynn f.eks. men det kommer alltid nye fjes som man også blir glad i etter hvert ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...