perpetrus382 Skrevet 13. oktober 2008 Del Skrevet 13. oktober 2008 Tror jeg skal fortsette å følge med her, får jo ikke med meg noe. Ettersom jeg er i Italia.Menne, har Tasha født ungen? Helt sikkert noe jeg ikke fikk med meg da jeg leste over innleggene. Ja, det er Tasha sitt barn. Og hun er født. Satt å så Home and Away episoder i går, langt frem i tid.. Angrer nå, gleder meg liksom ikke til å komme hjem, å få sett episodene, ettersom at jeg vet hva som skjer.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 gi meg en spoiler på hva som skjer da Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 14. oktober 2008 Del Skrevet 14. oktober 2008 igår var det episode 4286. De fleste episodene ligger på youtube så dere får rekner ut selv ka episoder dere har gått glipp av og se de på youtube de er som oftest delt opp i 3 biter. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Haha i dag får vi se ossen det går med Drew xD han er i "big trouble" med Dan iallefall som har vært sammen med Amanda selv. xDD Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Gleder meg til Belle får vite at Drew var sammen med Amanda. Amanda har prøvd å gjøre forholdet mellom henne og Belle bra, men hvis Belle får vite om dette, kan nok Amanda si takk og farvel til forholdet mellom mor og datter. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Syntes det er litt dumt at alle sannheter absolutt skal komme frem til slutt. En eller annen overhører det osv. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Jepp, det er så typisk at en eller annen (Dan denne gangen) står utenfor døren og overhører. Hva slags dør er det Amanda har da? Amanda og Drew snakket ikke så høyt, og da skjønner jeg egentlig ikke hvordan han greide å høre dem. Og det som er veldig vanlig i Summer Bay er alle skandalene. Først skjer dette, og etter det blir de avslørt, og han blir forfulgt. Rare greier. Er det noen som har lagt merke til at hver gang de skal filme hjemme hos Sally om natten, så kommer den en katt som løper forbi huset. xD Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Nei Kanskje det er samme scene de bruker hver gang og at en irriterende katt løp der du skulle filme.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Katten kommer i scenen utenfor huset før scenen i huset. Tror ikke det er tilfeldig at en katt skal løpe skrikende forbi mens de spiller inn. ;p Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. oktober 2008 Del Skrevet 17. oktober 2008 Syntes det er litt dumt at alle sannheter absolutt skal komme frem til slutt. En eller annen overhører det osv. Enig. Visse ting kunne forblitt hemmelig, iallefall for en lengre periode. Jeg var sikker på at dagens episode skulle slutte med at Coleen overhørte Dan og Drew på kjøkkenet, den gang ei faktisk. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 18. oktober 2008 Del Skrevet 18. oktober 2008 Syntes det er litt dumt at alle sannheter absolutt skal komme frem til slutt. En eller annen overhører det osv. Enig. Visse ting kunne forblitt hemmelig, iallefall for en lengre periode. Jeg var sikker på at dagens episode skulle slutte med at Coleen overhørte Dan og Drew på kjøkkenet, den gang ei faktisk. Home and away serien er bygd på slike hendelser. Nå som snart en annen sannhet om "peter" skal fram, så kan man ikke spare noe for og lage mer om det senere. Nei allt skal på bordet. Men akkuratt når det gjelder peters forsvinning så er det egentlig en helt annen sak, så folk forventer hele saken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Og der er Tasha, Robbie (og Ella) ute av serien for alltid. Et av de beste parene i Summer Bay etter min mening. Skal savne dem. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, enig. Men dem er ikke det for alltid, alle kan komme tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Men de har ikke kommet i 2008-sesongen enda (kommer til Norge i 2010). Dvs. at de ikke kommer før 2011 til Norge. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Ja, so? Dem er da ikke ute for alltid da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Okay, kanskje de kommer tilbake om flere år, men de kommer i hvertfall ikke de neste to årene. Får håpe de er tilbake allerede i 2009-sesongen. Home and Away er liksom ikke det samme uten dem. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Hu Tasha damå har da gjort et forsøk på å "slå seg opp" over there... Så spørs virkelig om hu gidder komme tilbake ja! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Håper Tasha holder seg borte leeeeeeenge...Tragisk dame å se på. Men hun er borte *happy day * Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Okay, kanskje de kommer tilbake om flere år, men de kommer i hvertfall ikke de neste to årene. Får håpe de er tilbake allerede i 2009-sesongen. Home and Away er liksom ikke det samme uten dem. Sånn tenker jeg alltid når folk forsvinner ut. Flynn f.eks. men det kommer alltid nye fjes som man også blir glad i etter hvert Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. oktober 2008 Del Skrevet 21. oktober 2008 Jeg ble egentlig overrasket da Ric begynte å snakke med Cassie under dagens episode. Trodde ikke at det skulle gå over så fort, for han var jo utrolig forbannet på henne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå