IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Eg har ikke missforstått noe eg...eg tenkte det at han hadde blitt misbrukt av faren sin.Det var det eneste eg var sikker på. Men...WTF Martha?? HELT eiesyk....my god Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror dere misforstod litt, hvis man blir misbrukt som liten betyr ikke det at man blir homofil når man blir voksen... Ikke jeg, jeg visste det igår at han var homofil. Men Angels Eye hadde feil Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Hva var det eg sa som tydet på at eg tok feil da? Eg kom ikke med noen påstander heller eg... Det med faren hans....tror eg han mener. Tok eg feil der? Var det moren hans da eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Beklager, var Pliztek fyren som sa at han ble tatt i rompa når han var liten. Beklager! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Yeah you better be sorry!! Neida...hehe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Noen som vet hvilken episode som ble sendt i dag? Glemte det :-/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Noen som vet hvordan Dan Baker dør etterhvert? Sett litt på Youtube. så en episode 4579. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. oktober 2008 Del Skrevet 4. oktober 2008 Så gårsdagens episode nå. Martha prøver å gjøre det vanskelig Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 (endret) Jeg pleier å se på Home and Away. Har sett på omtrent hver episode de siste 5-6 årene. Hva som skjedde i dagens episode: Dagens episode handler om at alle finner ut om Cassie og Macca. Episoden begynner med at Ric begynner å slå Macca, før Sally kommer inn og stopper dem. Ric sier at han og Cassie kan ikke leve under samme tak etter det som har skjedd, og derfor vil han at en av de flytter. Sally og Alf sier at de er familie, og at ingen skal noen steder. Cassie er likevel enig med Ric, og sier at hun kan flytte til Irene. På slutten av episoden sier Ric at Cassie og Macca kan dra til helvete. Cassie begynner å gråte, og der ender episoden. Tidligere i episoden ville Dean og Gareth at Mattie og Lucas skulle bli sammen igjen, og derfor setter de to opp en piknikk til Mattie og Luc. De kysser, men så sier de at kysset ikke var perfekt, og at de har vokst fra hverandre. Matilda og Lucas bestemmer seg for å bli venner for alltid. Jack og Martha begynner å kjefte på hverandre (igjen), og det ser ikke ut som om det er noen sjanser for at de to blir sammen igjen. Setter opp en spoiler, siden det sikkert er noen som ikke har sett den enda. Endret 8. oktober 2008 av Latias Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 Trenger ikke spoiler når episoden er sendt på tv2. Hyggelig av deg å skrive referat, men du trenger nok bare å gjøre det når folk spør om det Digger hvordan Ric sa "hade" til Cassie i dag, hun fortjente det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. oktober 2008 Del Skrevet 8. oktober 2008 At noen skriver referat er superfint. Ikke alltid jeg har tid i høstferien Lenke til kommentar
Latias Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha, Drew slår opp med Belle fordi han vil være med Amanda. Tror nok at Belle blir utrolig sur når hun finner ut at moren hennes er sammen med eksen hennes. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ric og Mattie neste par ut? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ric er ikke akkurat flink til å sloss. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ric er ikke akkurat flink til å sloss. Fordi? Fyren han yppet seg mot var jo mye større enn han. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Ric og Mattie neste par ut? Kanskje .. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. oktober 2008 Del Skrevet 9. oktober 2008 Haha, Drew slår opp med Belle fordi han vil være med Amanda. Skjønner Drew jeg da. Hadde gjort akkurat det samme selv Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ric og Mattie neste par ut? Kanskje .. Ja jeg tror det var han Rafse duden som fikk meg banna i noen dager :!: , men Ric og Mattie kan godt være neste par ut ja BTW: jeg visste det med Charity hele veien, men så idiotisk serien er som lar Robbie Og Tasha fremstå som trangsynte eldremedlemmer, som ikke tenker på at hu var en del av "belivers"... Det bare må gå galt før eller siden, spørsmålet var bare "når" :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. oktober 2008 Del Skrevet 11. oktober 2008 Ric er ikke akkurat flink til å sloss. Fordi? Fyren han yppet seg mot var jo mye større enn han. Ja, det var han, men hadde ikke akkurat noen bra teknikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå