Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg pleier å se på Home and Away. Har sett på omtrent hver episode de siste 5-6 årene.

Hva som skjedde i dagens episode:

Dagens episode handler om at alle finner ut om Cassie og Macca. Episoden begynner med at Ric begynner å slå Macca, før Sally kommer inn og stopper dem. Ric sier at han og Cassie kan ikke leve under samme tak etter det som har skjedd, og derfor vil han at en av de flytter. Sally og Alf sier at de er familie, og at ingen skal noen steder. Cassie er likevel enig med Ric, og sier at hun kan flytte til Irene. På slutten av episoden sier Ric at Cassie og Macca kan dra til helvete. Cassie begynner å gråte, og der ender episoden. Tidligere i episoden ville Dean og Gareth at Mattie og Lucas skulle bli sammen igjen, og derfor setter de to opp en piknikk til Mattie og Luc. De kysser, men så sier de at kysset ikke var perfekt, og at de har vokst fra hverandre. Matilda og Lucas bestemmer seg for å bli venner for alltid. Jack og Martha begynner å kjefte på hverandre (igjen), og det ser ikke ut som om det er noen sjanser for at de to blir sammen igjen.

Setter opp en spoiler, siden det sikkert er noen som ikke har sett den enda.

Endret av Latias
Lenke til kommentar
Ric og Mattie neste par ut?

Kanskje ..

Ja jeg tror det var han Rafse duden som fikk meg banna i noen dager :!: , men Ric og Mattie kan godt være neste par ut ja :p

BTW: jeg visste det med Charity hele veien, men så idiotisk serien er som lar Robbie Og Tasha fremstå som trangsynte eldremedlemmer, som ikke tenker på at hu var en del av "belivers"...

Det bare må gå galt før eller siden, spørsmålet var bare "når" :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Ric er ikke akkurat flink til å sloss.

Fordi? Fyren han yppet seg mot var jo mye større enn han.

Ja, det var han, men hadde ikke akkurat noen bra teknikk. :p
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...