Fredrik Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Har fjernet spam-innlegg, så da vet dere hvor innleggene deres ble av. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Anyway, noen som tror det blir noe med Drew og Amanda? Ja, tror faktisk det... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Eg tror ikke det... Belle finner det vel ut at Drew er keen på Amanda... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Ang. Drew og Amanda Jeg mener jeg leste et sted at "Amanda stjeler kjærsten til Belle" men vet ikke om det var en sikker kilde. Husker ikke hvor jeg leste en gang... Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Det er sant. Amanda er jo MILF Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Haha, da kommer Belle til å bli drittsur! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Det er sant.Amanda er jo MILF nå som amanda ikke er så veldig skyldig slik hu var med josh (og gjorde seg hatet) så har hu blitt koselig milf Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. september 2008 Rapporter Del Skrevet 28. september 2008 Koselig eller ikke. Hun er MIIIIIIILF Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. september 2008 Rapporter Del Skrevet 30. september 2008 Koselig eller ikke. Hun er MIIIIIIILF Amanda vill ikke være MILF så da har du nok dessverre ingen gode sjanser Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 OMG. Jeg måpte da hun klina med Drew i går!!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 LOL @ Dean. Hvem kaster seg over ei jente,så løper avgårde som ei jente etterpå? Hihihi.... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 En homo gjør det Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 herregud nå er jeg lei av at drew er så innpå sliten på amanda hele tiden, håper han blir tatt av belle, han ber jo om det når han sitter hos dem å maser på amanda hele tiden. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 En homo gjør det Endelig fikk Mathilda svar. Men stakkar Dean da, ble tatt i rompa når han var liten Håper uansett det blir Lucas og Mattie forever Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Men stakkar Dean da, ble tatt i rompa når han var liten Hæ? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Det med faren hans....tror eg han mener. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 (endret) Det med faren hans....tror eg han mener. Det skal ikke så mye til og forstå det heller. Sånn som Matilda sa det "det var ikke bare misshandling av dop og faren din, var det?" EDIT: syns egentlig synd på Dean jeg, men uansett så syns jeg at Lucas skulle være sammen med Mattie. Endret 1. oktober 2008 av Plizket Lenke til kommentar
Raste Skrevet 1. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2008 Eller om det var noe med han Gareth fyren. At han virkelig var homse? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Det med faren hans....tror eg han mener. Det skal ikke så mye til og forstå det heller. Sånn som Matilda sa det "det var ikke bare misshandling av dop og faren din, var det?" Ok, så bare på med et halvt øye, se reprisen nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. oktober 2008 Rapporter Del Skrevet 2. oktober 2008 Tror dere misforstod litt, hvis man blir misbrukt som liten betyr ikke det at man blir homofil når man blir voksen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå