Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvorfor er alle så sinte på Macca? Burde man ikke få lov til å gå etter det/den man elsker?

Han er jo en stor tosk! Derfor er vi sinte på han! Min personlige grunn er det han gjorde mot Cassie sist gang de var sammen..

Damn, merker jeg blir veldig engasjert over en såpeserie .. :blush:

JA akkuratt!

Cassie gjorde det klart at hu elsker Ric. Macca klarer ikke forstå at han skal la andre få elske seg i fred, og presser derfor Cassie til og bli sammen med han igjen (det har han klart :hrm:) Og han vet at hvis han klarer og få henne litt rundt lillefingeren, så kanskje hu går helt over med han i nytt forhold : /

Jeg syns Macca ikke bør få noen flere sjanser, etter han stengte Cassie inne, slo henne flere ganger, og han var iallefall smart nok til og forlate bajjen, men så kommer han tilbake igjen? Hallo? Da han dro, så alle stygt på han. Han var sikkert bajjens mest "hatede" person på den tid. Og nå er han tilbake, og ikke mange dager så har blitt sammen med Cassie igjen! :nei:

Han fikk Cassie til og lyve for seg sjølv, for Cassie vet hva som er rett (Ric = best) og Macca bare manipulerer ho.

Ska vedde på at Ric banker Macca så hardt at han ikke kommer til Cassie mer "en gang for alle" :w00t:

Macca fortjener ikke Cassie, så enkelt er det! Men hans svarte djevel innerst inne har tatt kontroll over ho, og det må han betale for!

Lenke til kommentar
huff huff stakkars drew..

Ja enig, han fortjener ikke allt dette, selv om jeg egentlig ikke liker han (likte han noe særlig i begynnelsen) fordi han skulle være så tøff og dytte alle og slå ned alle ;D

men nå er han mye artigere!

MEGAMAX SPOILER:

Jeg tror Peter gjør allt dette, fordi det er noe Mafia innvolvert, og han må på en måte vise at han er død ved og få andre til og drite seg ut og få han til og se helt død ut.

Dette er kanskje ikke en spoiler, men jeg så ett klipp på YouTube da vi får se at Peter lever, og han sier at han har stellt i stand allt dette fordi det var noe skummel bande innvolvert, men jeg aner ikke hvorfor!

hadde noe med at Peter kunne leve ett mye bedre liv når alle trodde han var død, gjengen kom ikke etter han eller noe sånnt.

har noe med peter og gjøre ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...