Notatblokk Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 rart at hun plutselig hadde en lighter på seg da å brente de. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 H&A er dessverre ikke alltid like logisk Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 15. september 2008 Rapporter Del Skrevet 15. september 2008 H&A er dessverre ikke alltid like logisk Men det er gøy alikevell da Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Herregud, hvorfor tok ikke bare Lucas prøveresultatene og gikk til politiet? Måtte selvfølgelig la Tara ta dem.... ja eller løpe ut til Morag Bellingham som satt og drakk sammen med Rachel og Leah som satt og feira, og heller gitt den til ho :!: Hadde vært litt av ett syn tenker jeg. Tara var jo skikkelig hissig da Morag sa at hu hadde funnet ut noe, men LOGISK er ikke serien NEI! Fuck AMANDA! (som fikk Tara INN i klubben igjen) Fuck TARA! (som alltid har vært en skikkelig bitch!) og Fuck Lucas! (som er en dumming, men prøvde og gjøre noe godt da..) I dagens episode er jeg nesten sikker på at Tara går ned, fordi hvor mange ganger skal hun klare og "fake" disse voldektene? Jeg lurer bare på hvorfor hun gjør dette! -Tezzofino Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Tara spiller bra da, men faen så irriterende hu er. Og Lucas er hjernedød. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 synst ikke hu spiller bra nei... Synst ikke hu klarer å overbevise meg med den scenen med rachel! Til og med for H&A er Tara en trist karakter! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 synst ikke hu spiller bra nei... Synst ikke hu klarer å overbevise meg med den scenen med rachel! Til og med for H&A er Tara en trist karakter! Ehh okei? Synes også at Tara sin rollefigur er forferdelig, men gode prestasjoner fra skuespilleren, dét er det! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Ehh okei? Synes også at Tara sin rollefigur er forferdelig, men gode prestasjoner fra skuespilleren, dét er det! Eg gjorde det kanskje ikke klart nok: Eg synest det er skuespillet som gjør karakteren tragisk! Hadde hu spilt skikkelig så hadde eg kanskje akseptert hun som en reell person. Det får eg ikke følelsen av med Tara i det hele tatt! Triste greier! Men forventer jo ikke så meget heller! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. september 2008 Rapporter Del Skrevet 16. september 2008 Forsto at du mente det, men det mente ikke jeg! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 KAN NOEN skyte macca i huet? ikke har han bare vært en jævla stygg drittunge i trynet, ved og slå og misshandle cassie! men han har også MANIPULERT ho, ved og si at hu lever på løgn, ikke mere enn 2 DAGER ETTER HAN KOM TILBAKE!!! ÅÅÅÅÅ!!!!! håper Ric ringer meg snart så vi kan stikke og banke han.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 håper Ric ringer meg snart så vi kan stikke og banke han.. Du...du veeeeeeet at H&A bare er på tv sant? Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Bank han selv om det er på tv da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 håper Ric ringer meg snart så vi kan stikke og banke han.. Du...du veeeeeeet at H&A bare er på tv sant? Døh... Det er Plizket..... Lenke til kommentar
mamangaba Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 hva skjedde i gårsdagens episode etter at tara reiv opp toppen og begynte å hyle med lucas til stede? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Hu reiv av resten så hadde de het elskov!! Eller så ble det mye fjas og mas åsså stakk Tara av åsså ordna alt seg til slutt etter en superspennende og skummel scene mellom Rachel og Tar på en cliff og ved et stup! Drama...... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 håper Ric ringer meg snart så vi kan stikke og banke han.. Du...du veeeeeeet at H&A bare er på tv sant? Døh... Det er Plizket..... kjeften din prøver og være litt komisk, lage litt morro, gjøre negativt til positivt. ^^ har ikke Macca noe respekt for Ric? Presser seg på enda han vet hu har kjæreste. Makan! slike som han får bank! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 17. september 2008 Rapporter Del Skrevet 17. september 2008 Macca er en sånn type som er og blir en idiot no matter what. Stakkar Brad & Em forresten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Nope! Snart blir Macca snill og grei og et forbilde for andre som passer på og tar seg av de nye rebellene i serien! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. september 2008 Rapporter Del Skrevet 18. september 2008 Spoiler er en et bra element. Døde Emily? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå