Raste Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Det er ikke over, Mama Rose will come back again. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Det er ikke over, Mama Rose will come back again. I KNEW IT! :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 (endret) Jeg har en teori, som dere bør skjekke ut. Er det ikke rart hu Charity, får lov i det hele tatt og komme i nærheten av babyen? Kanskje hu spiller snill slik at hun kan få tak i babyen? Slik som jeg så mama rose på slutten av en episode i fengselet, så tviler jeg på at dette er "HELT" over. Jeg tror det var hu som sa ifra om at det var Robbie som slo av respiratoren, fordi Robbie kan være ett problem når det gjelder og få tak i babyen. I første omgang med belivers, så kom han jo ofte på besøk, for og besøke hjernevaska Tasha :!: Noen som har tenkt litt det samme som meg eller? Tenkte akkurat det samme om hvem som tystet på Robbie nettopp fordi hun da kunne lettere få tak i... Endret 4. september 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Hellu! Hvilken episode og sesong er vi i nå? Har mista tv, så må følge med på andre måter Lenke til kommentar
Beneli Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Fikk 40/40 riktige på en Start-test om Home and Away. Noe så ufattelig flaut! Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Fikk 40/40 riktige på en Start-test om Home and Away. Noe så ufattelig flaut! Nøøøøøøøøørd!! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 4. september 2008 Rapporter Del Skrevet 4. september 2008 Fikk 40/40 riktige på en Start-test om Home and Away. Noe så ufattelig flaut! hihi.... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 spoiler på kim saken takk ! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Noen som vet eksakt episodenummer vi er på nå? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hu der Tara blir bare mer og mer jævlig. Har så lyst å denge til henne. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Noen som vet eksakt episodenummer vi er på nå? 4261 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Hu der Tara blir bare mer og mer jævlig. Har så lyst å denge til henne. Omg, eg er så enig!! Blir så forbanna.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. september 2008 Rapporter Del Skrevet 8. september 2008 Jeg ble kvalm av slutten på dagens episode Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2008 Rapporter Del Skrevet 9. september 2008 Hold dere litt saklig. Har dere fantasier kan det tas opp/diskuteres under seksualitet. Dette innlegget skal ikke kommenteres. Reaksjoner tas på PM. Lenke til kommentar
marii3 Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 hva skjer me hu Tasa å babyen? koffer e ho ikke gla i babyen sin? Forresten hva har ho Tara egentli gjort? Har ikke fått me meg de siste episodene pga jobb... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. september 2008 Rapporter Del Skrevet 11. september 2008 Hun har fødselsdepresjon. Faktisk ganske normalt.. Blir vel glad i barnet etterhvert Tara har anmeldt Kim for seksuel omgang med mindreårig. Hun påstår at han har lagt an på henne osvosv, noe han ikke har gjort. Lenke til kommentar
lknight Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 fantastisk reaksjon av Tash i dag på ungen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Hun har fødselsdepresjon. Faktisk ganske normalt.. Blir vel glad i barnet etterhvert Tara har anmeldt Kim for seksuel omgang med mindreårig. Hun påstår at han har lagt an på henne osvosv, noe han ikke har gjort. Er ikke det at ungen egentlig er noe hun har blitt påført av av The Believers og at hun da ikke vil ha noe med ungen å gjøre? Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Det regner jeg med at må være grunnen. Hun angrer sikkert på at hun ikke adopterte babyen bort. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. september 2008 Rapporter Del Skrevet 12. september 2008 Tror ikke det har så mye med the belivers å gjøre..kan jo ha det.. Mange som har depresjoner etter fødsel føler ingeting for ungen sin, de bryr seg ikke når barnet gråter og de selv bare gråter, og kan værste fall rope hold kjeft slik som Tasha gjorde. Ikke noe du hører om på gata, men det er veldig mange som har en eller annen form for depresjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå