Reeve Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Vil ikke være slem, men i mine øyne er Home and Away et drittprogram Eneste som gjør det bedre enn hotell Cæsar er de digge jentene Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 hvis du hadde fulgt med på det til vanlig hadde du ikke sagt det=) har fulgt med på home and away hver dag i nesten 11 år,og er den beste serien jeg har sett.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Jøss, har de holdt på så lenge? Vel, godt stalkeren endelig ble avslørt nå. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 hvis du hadde fulgt med på det til vanlig hadde du ikke sagt det=) har fulgt med på home and away hver dag i nesten 11 år,og er den beste serien jeg har sett.. 8573662[/snapback] Sånn som skjer med slike drama/såpeserier Når man ser på det en stund, kommer man inn i det og blir hekta. Glad ikke jeg har falt i samme fellen Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Sånn som skjer med slike drama/såpeserier Når man ser på det en stund, kommer man inn i det og blir hekta. Glad ikke jeg har falt i samme fellen 8574162[/snapback] Jeg er ikke helt enig med deg. Før så jeg på H&A hver dag, men nå som jobb og skole hindrer meg i det, så er det ikke som om jeg blir gal fordi jeg gå glipp av det. Det er selvsagt noen episoder man bare MÅ få med seg, som nå for tiden. Men akkurat som jeg ikke forstår at folk er hektet på LOST, så skjønner jeg at folk ikke skjønner at noen er hektet på H&A Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 9. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 9. mai 2007 Hver sin smak=) hehe.. Tasha & Robbie ruler=) idag så jeg episoden når flynn forteller de dårlige nyhetene til sally-- huff,jeg skreik som bare det blir ikke det samme uten han azz.. Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 noen som så episoden av home and away idag eller?? Endelig forsvant zoe/eve gleder meg til episoden imorra!! Stakkars kim.. lurer på åssen han kommer til å ta det Serien har vart i 20 år=)=)=)=) Og sally har vært med fra episode 1=) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Serien har vart i 20 år=)=)=)=)Og sally har vært med fra episode 1=) 8581770[/snapback] Det samme har Ray Meagher Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Det er ikke dårlig bare det=)=) Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 noen som så episoden av home and away idag eller??Endelig forsvant zoe/eve gleder meg til episoden imorra!! Stakkars kim.. lurer på åssen han kommer til å ta det 8581756[/snapback] Ja, kul episode i dag, veldig spennende! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Så kutter vi ut hobbymodereringen. Lange ordvekslinger om hva som er lov og ikke på forumet, hører hjemme i PM-boksene deres, ikke her i tråden. Angående dobbelposting - bruk Rediger-knappen i bunnen av innlegget for å legge til mer tekst om du glemte å skrive noe, ikke lag mange innlegg etter hverandre. Innlegg som var off-topic er slettet. Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 har dere fått med dere at de bytter ut haley snart Lenke til kommentar
HomeAndAway Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Bare litt synd at Eve\Zoe *Spoiler* Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor overlever Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) ... Endret 6. februar 2017 av Bønne Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 mange pene jenter og kjekke gutter der ja=)=) hehe.. av alle jentene syns jeg tasha er den peneste azz.. hu er jo nydelig=) Lenke til kommentar
HomeAndAway Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Ric og Kim er kjekkest Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 de er kjekke de ja=) Syns robbie er herlig jeg da Lenke til kommentar
HomeAndAway Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Robbie er litt kjekk han og. Søt og rar på en fin måte Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 det er det som gjør han såååååååååååååååå innmari skjønn.. Lenke til kommentar
HomeAndAway Skrevet 10. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 10. mai 2007 Ja, han er veldig søt og snill og sjarmerendes Bra at kom tilbake til sitt normale jeg etter at han fikk sprøyten i benet. Da var han ikke helt god, nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå