IcedInsanity Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Visste det kom til å smelle fra Tara. Noen som vet hva som skjer? DET FINNES IKKE MAKAN PÅ, hvor teit det er når hun PLUTSELIG ikke vet ett par episoder etterpå at hun damen der var hans forlovede. Herregud og big screwup av haa Nei for hun lyver sikkert ikke om det....haaaaaaaaaaaaalo Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Er Kim skyldig?! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Visste det kom til å smelle fra Tara. Noen som vet hva som skjer? DET FINNES IKKE MAKAN PÅ, hvor teit det er når hun PLUTSELIG ikke vet ett par episoder etterpå at hun damen der var hans forlovede. Herregud og big screwup av haa Nei for hun lyver sikkert ikke om det....haaaaaaaaaaaaalo joa du har helt rett der men jeg syns bare det er utrolig teit allikavell! Sexual assault, lolla så utrolig høyt når Holden sa det, er jo mere ho som har lagt an på Kim enn Kim som har lagt ann på hu... Noen kvinnemennesker er syke i huet sitt! Men det gjør jo serien litt spennende da Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Men så dere reaksjonen til Rachel? Hun slapp hånda hans istede for å holde den når man burde gjort det... Akkurat som hun trodde litt på det. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Mhm....ikke mye tiltro til den fremtidige husbond Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Det blir vel slutt mellom de to nå gjør det ikke? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 jeg tror det blir slutt mellom de, men det er no bare min oppfatning. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 30. august 2008 Del Skrevet 30. august 2008 Nei, de gifter seg.Men om et år elns så flytter Kim med Kit med sønnen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 FY F**** Noen som blir med å banke Tara?? Makan til drittkjerring Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hu der Tara er en jævla drittunge. Så irreterende. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Ja, fy faen. Blir så irritert selv om det bare er en serie . Syntes likevel det er rart at de ikke bare tok en ny test. Eller at faren til jenta ikke blir holdt utenfor saken... Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Jeg slapper helt av sannheten kommer fram, og de gjør det de må. Og etterpå så skal vi nok le av Tara som får husarrest av den hissige pappan sin til hu er 16 Men akkuratt nå er nok livet til Kim forjævlig ja, men det vill nok ikke vare brenn i helvette lille jævla horunge! :!: Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 hehehe. bra folk ikke lever seg inn i serien da Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Hu der Tara er en jævla drittunge. Så irreterende. er så enig Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Menne liksom.. "oi, ROTET bort prøveresultatene" (ok, noen har tatt dem men likevell" Og dagens beste" Det kameraet der? Nei DET virker ikke!" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 Hehe, jeg finner det veldig merelig at Tasha er oppe å går allerede, dagen etter et snitt. De fleste blir lenket til senga i hvertfall èn dag, og greier såvidt å gå i løpet av to tre :!: Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 3. september 2008 Del Skrevet 3. september 2008 kommer hu til å bli glad i babyen ? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. september 2008 Del Skrevet 4. september 2008 Jeg har en teori, som dere bør skjekke ut. Er det ikke rart hu Charity, får lov i det hele tatt og komme i nærheten av babyen? Kanskje hu spiller snill slik at hun kan få tak i babyen? Slik som jeg så mama rose på slutten av en episode i fengselet, så tviler jeg på at dette er "HELT" over. Jeg tror det var hu som sa ifra om at det var Robbie som slo av respiratoren, fordi Robbie kan være ett problem når det gjelder og få tak i babyen. I første omgang med belivers, så kom han jo ofte på besøk, for og besøke hjernevaska Tasha :!: Noen som har tenkt litt det samme som meg eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå