bruno99 Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 (endret) Mente Jack, men du skjønte du sikkert Raste? Hadde jerneteppe da jeg skrev innlegget så slo bare opp på wiki og leste Tony Holden, så litt feil ut... Endret 18. august 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Kan noen si meg hvordan ÈN gammel hurpe klarer å tvinge TO unge spreke damer inn i ei campingvogn?? Nå holder eg foran munnen til Tasha og da skaaaal dereeee gå iiiiiiiiinn i vognaaaaaaaa Og akuratt fått av håndtaket...har en meter kjetting hengende å dingle,Mama Rose kommer og hva gjør vi? Jo..."ånei Mama Rose kom,busted" istedefor å mose til henne med kjettingen?? OMFG Er så latterlig.... Endret 19. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er jo grenser for koss teite ting kan bli til og med på H&A Raste! Det må du nok bare svelge.... Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 (endret) Syns det er HELT dønn realistisk du da Raste? De kan jo lage det LITT normalt da..ikke fremstille folka i serien som HELT fullstendig tiltaksløse rumpetroll Endret 19. august 2008 av Angels Eye Lenke til kommentar
Raste Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er jo grenser for koss teite ting kan bli til og med på H&A Raste! Det må du nok bare svelge.... Ofc, men hvis man skal klage på at det er urealistisk så skjønner jeg ikke hvorfor man ser på det og når man tilgomed klager som faen. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Det er jo ting som er interessant da vettu gutt. Men det betyr ikke at det ikke er ting i serien som er KOMPLETT hull i hodet.... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 19. august 2008 Del Skrevet 19. august 2008 Kan noen si meg hvordan ÈN gammel hurpe klarer å tvinge TO unge spreke damer inn i ei campingvogn?? Nå holder eg foran munnen til Tasha og da skaaaal dereeee gå iiiiiiiiinn i vognaaaaaaaa Og akuratt fått av håndtaket...har en meter kjetting hengende å dingle,Mama Rose kommer og hva gjør vi? Jo..."ånei Mama Rose kom,busted" istedefor å mose til henne med kjettingen?? OMFG Er så latterlig.... haha, tenkte akkurat det samme når ho kjerringa gikk inn i vognen blir irritert, men de kan vel ikke ha det med, blir ikke noe spenning i det da så kunne det komt blod :O Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Enig med Angels Eye, faktisk. Tåpelig at hun skulle klare tvinge de to jentene inn i vogna uten noe som helst. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Enig med Angels Eye, faktisk. I cherish this day Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Enig med Angels Eye, faktisk. I cherish this day I know, er i sjokk selv. Tror jeg må drikke litt i dag pga det as Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Eg vil ikke være skyld i din drikking da Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 20. august 2008 Del Skrevet 20. august 2008 Kan noen si meg hvordan ÈN gammel hurpe klarer å tvinge TO unge spreke damer inn i ei campingvogn?? Nå holder eg foran munnen til Tasha og da skaaaal dereeee gå iiiiiiiiinn i vognaaaaaaaa Og akuratt fått av håndtaket...har en meter kjetting hengende å dingle,Mama Rose kommer og hva gjør vi? Jo..."ånei Mama Rose kom,busted" istedefor å mose til henne med kjettingen?? OMFG Er så latterlig.... Enig der ja!men jeg syns ikke det er latterlig, jeg syns det er frustrerende. Frustrerende at serien i det hele tatt lager det slik. Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 21. august 2008 Del Skrevet 21. august 2008 Noen som ved hvordan Thasha og Martha blir reddet, hvis de blir d da? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 22. august 2008 Del Skrevet 22. august 2008 Lurer på hva de skal med Tasha Men så fort Jack og Robbie fant ut at mamma rose var på saken, bare sånn plutselig fra og ikke ha lyst til og dra til og måtte løpe fortere enn lynet :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Syntes det begynner å bli litt for mange psyko folk i serien nå :/ Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Visste det kom til å smelle fra Tara. Noen som vet hva som skjer? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Visste det kom til å smelle fra Tara. Noen som vet hva som skjer? det er så latterlig det kvinnfolket der, fordi egentlig har serien driti seg UT! på den episoden hvor Kim besvimer fordi han har kusma (vi får vite at han har kusma en episode senere etter han falt ned i sanden) Så når Kim faller ned, så løper Rachel ned til stranden fordi hun er jo lege og har kunnskapene, og hun sier noe "Step aside, im his wife/feyonce" ettersom jeg husker ikke helt, garantert en av de to. Mens tara står der og ser Rachel hjelpe på. DET FINNES IKKE MAKAN PÅ, hvor teit det er når hun PLUTSELIG ikke vet ett par episoder etterpå at hun damen der var hans forlovede. Herregud og big screwup av haa Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Sier noe der, det er i såfall en blemme. Eller så er Tara så syk i hodet at hun har glemt det Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 bruker ikke Kim ring egentlig ?? Du ser jo fort vis noen har en fing på fingern. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå