bruno99 Skrevet 31. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 31. juli 2008 Han Drew fyren irriterer meg Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Han Drew fyren irriterer meg Jeg hater han. Etter infoen som jeg har lest på sidene så kommer han til og være LENGE, i serien. Han med det krøllehåret sitt og som skal slå ned alle Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Kjedelig at Amanda ikke kommer oversens med de andre, begynner bli gammelt nytt det nå. Noen som vet hvordan fremtiden hennes er i H&A? Husk spoilere Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Amanda Vale Den er rosenrød. Blir kjent med datteren og gifter seg med Peter og de flytter lykelig fra bukten Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Hvor lenge er det til Peter kommer inn i serien igjen? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. august 2008 Rapporter Del Skrevet 4. august 2008 Hvor lenge er det til Peter kommer inn i serien igjen?Svar: Tror det er ca 60 episoder etter flycrashen, pluss, minus. Drew og Dan får seg litt av en opplevelse :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Hvor lenge er det til Peter kommer inn i serien igjen? Tiss, ikke at noen har spurt om det samme flere ganger da :/ Hva med: "Kommer Peter inn i serien igjen? evt når?" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvem pyromanen er? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg så en episode på jutub her om dagen. Cassie ble syk. Og jeg så enda en, da DØDE hun!! Trodde jeg. Det var nemlig i "gode og onde dager" jeg trykte på *puh*. :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvem pyromanen er? Ryan... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvem pyromanen er? Ryan... Hvem er * igjen?? Er så dårlig på navn. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvem pyromanen er? Ryan... Hvem er * igjen?? Er så dårlig på navn. ungen til dan og amanda Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Var til spoilere over næh..er det han? hvordan kan en så liten gutt snike seg ut for å tenne på ting? Og hvorfor gjør han det..? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvem pyromanen er? Ryan... Kødder du? Seriøst? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg fulgte ikke med i episodene med fly/helikopterkrasjen. Døde ikke Peter der da? Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg fulgte ikke med i episodene med fly/helikopterkrasjen. Døde ikke Peter der da? nei, bryllupet til Jack og martha gikk i luften av Zoe, var der peter døde. Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Jeg fulgte ikke med i episodene med fly/helikopterkrasjen. Døde ikke Peter der da? nei, bryllupet til Jack og martha gikk i luften av Zoe, var der peter døde. ja, det stemmer det! var det ikke Ric (elns) som reddet noen å da? Å hvorfor kommer Peter tilbake? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Noen som vet hvem pyromanen er? Ryan... Kødder du? Seriøst? lurer jeg og på. hm, vi så jo en bil i dagens episode? han er jo bare en liten gutt.. noen som hjelper han da eller? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor Han tar vel nøklene til Amanda og kjører selv vel Men seriøst, dette vil jeg gjerne høre mere om. Tror nok ikke at det er sant at Ryan er pyromanen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. august 2008 Rapporter Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Lurte dere Trodde dere virkelig lille uskyldige Ryan kunne gjort noe slikt :o? Endret 11. august 2008 av bruno99 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå