lknight Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 haha. hadde helt glemt Rachel's slap på Leah. herlig serie. og du vet at Bear Gryll = humbug? men ja, er litt for tynt at INGEN av de har dødd enda, men then again; er jo bare en såpeserie... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Det gjør dem ikke, de blir reddet på Mandag eller noe i neste uke tror jeg. rart de overlever så lenge... de må jo gå tom for vann og mat snart...Så på Bear Grylls på Discovery channel og ute i den Australske bushen så døde 75% i løpet av 3 timer... Og de bare gjemmer seg i skyggen og så er allt greit? Ja, er ikke det rart? Vedder for at de får vann av kamerafolkene når de ikke filmer Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Fikk ikke sett i dag, prøve huske reprisen i morgen. Ah, nå begynner jo Tour de France Regner med at det tar bort H&A i hele 3 uker Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Tour de France skulle ikke vært lov, faen til kjedelig å se på. Kun slutten som er artig, resten ser man jo kun folk som sykler i høy hastighet. Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Er det ikke H&A på nesten 3 uker? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Tour de France skulle ikke vært lov, faen til kjedelig å se på. Kun slutten som er artig, resten ser man jo kun folk som sykler i høy hastighet. Viser ikke alltid hele etappen, men syntes godt de kunne luket inn H&A i de mange pausene selvom jeg syntes TdF er gøy Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 2. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juli 2008 Er det ikke H&A på nesten 3 uker? Nei Fra og med neste uke er det TdF som gjelder.. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Søren!! SPORT framfor seriene "mine" er uhørt. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Hvilken sesong er det tv2 sender for øyeblikket? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 F! Fikk ikke sett i reprisen i dag, hva skjedde i går? Regner jo med at man ser litt av det i dagens episode, men skjedde det noe spess i går? Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har vært på hardangervidda nå i 4 dager. Hva har kjedd på h&m? Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 3. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har vært på hardangervidda nå i 4 dager. Hva har kjedd på h&m? Ikke stort mye uten om at i bushen så har de andre dratt fra Kim og Kitt. Og det siste som skjedde i dag var at Rachel kolappset(besvimte) Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 noen som vet åssen dt kommer til å gå med Rachel? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 Det gjør dem ikke, de blir reddet på Mandag eller noe i neste uke tror jeg. rart de overlever så lenge... de må jo gå tom for vann og mat snart...Så på Bear Grylls på Discovery channel og ute i den Australske bushen så døde 75% i løpet av 3 timer... Og de bare gjemmer seg i skyggen og så er allt greit? Ja, er ikke det rart? Vedder for at de får vann av kamerafolkene når de ikke filmer hahaha! :!: Det ble gjort om til reality serie når crewet fikk sansen for noe nytt Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2008 (endret) Hahhaha, Lucas sitt. Jævla snilt av henne når det er kun han som har tatt seg av hun, så lyver hun andre rett oppi trynet Endret 4. juli 2008 av Raste Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Er det Lucas som er far til barnet til hun bleike blondina? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Er det Lucas som er far til barnet til hun bleike blondina? Nope. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) hvem da? og hvorfor hjelper han henne ? edit: og hviken episode har vi kommet til nå? skal se litt på jutub tenkte jeg Endret 6. juli 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 hvem da? og hvorfor hjelper han henne ? edit: og hviken episode har vi kommet til nå? skal se litt på jutub tenkte jeg Fordi han føler at han må hjelpe henne, siden han brukte henne før når det var vanskelige dager. Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 6. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2008 Har Mathilda fått bulimi? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå