HomeAndAway Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Er det noen her som vet hvor man laster ned nye episoder av Home and Away, på www.backtothebay.com?? Ikkje bare til siden, men en DIREKTE link Ville betydd UFATTELI mye for meg...:D Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 2. mai 2007 Del Skrevet 2. mai 2007 Jaggu spennende blir det framover, forstår eg Har ikkje sett H&A på ein god stund nå og for ikkje sett i dag heller. Så tar å følger med framover fra i morgen av Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Blir spennende fremover, men jeg håper den avslører snart Stalkeren for det begynner å bli kjedelig. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Håper eg også for eg gleder meg til å se kven den mystiske personen er. Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 vet det jeg=) skal jeg si det?? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Jeg vet det jeg å Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er Zoe McCallister Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Det har jo egentlig ikke vært så vanskelig og skjønne heller,hvis man følger ordentlig med :!: hehe.. er 7 eller 8 episoder igjen til de avslører "stalkeren". Har allerede sett den episoden jeg men.. Anbefaler alle og se den=) spennende Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Vet du hvor jeg kan se den episoden ? Kan du gi meg link på PM ? Greier ikke å vente til at dem avslører stalkeren ! Endret 3. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 http://www.backtothebay.net/multimedia/videoclips.shtml hehe.. irriterende at vi henger 2 år bak her i norge azz Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 (endret) Tusen takk Men hvilken part er det? eller episode nummer? Den episoden der dem avslører stalkeren. EDIT: Tror jeg fant hvem det er .... Det er Episode 3952? Endret 3. mai 2007 av Raste Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 episoden heter #the stalker gets revelaed". Så ja,det er der de avslører "stalkeren" Endelig går det opp for peter hvem det er.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 Vet du hvor jeg kan skaffe den episoden, når dem holdt sånn konsert for Noah Lawson? Syns det var en veldig trist/bra episode... Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 3. mai 2007 Del Skrevet 3. mai 2007 er desverre ikke helt sikker.. hvis ikke den ligger inne på den sida du fikk linken til? ? Lenke til kommentar
netta_86 Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det noen som veit hvem forførgelen er?? er sååå nyskjerrig.. tror kanskje jeg veit hvem det er.. men er jo litt umulig det å.. hmmmmmmmm Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Ja, de fleste vet det vel. Raste har det i skjult tekst noen poster over her. Men det begynner vel å bli ganske åpenbart nå? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Er det noen som veit hvem forførgelen er?? er sååå nyskjerrig.. tror kanskje jeg veit hvem det er.. men er jo litt umulig det å.. hmmmmmmmm 8544359[/snapback] Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Zoe McCallister Der har du stalkeren Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Til alle dere som lurer på hvem "stalkeren" er, så kan dere gå inn på http://backtothebay.net/multimedia/videoclips.shtml og se episoden "the stalker gets revealed".. Jeg klarte ikke og vente jeg Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Spennende episode i dag! Rakk den heldigvis, i hvert fall mesteparten av den! Og selv om jeg visste hvem stalkeren var... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå