Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Skjønner hva du mener, men når noen skriver uten spoiler at f.eks Peter dør i kampen mot Zoe, en kamp som skal holde på i tretti episoder så suger det litt. Akkurat det om Belle er ikke så farlig, men prinsippielt. Btw, veldig unødvendig og skrive en spoiler uten videre, for folk blir nysgjerrige xD Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 Macca skal egentlig ikke være på bryllupsfesten men kommer allikavell, og hadde han gjort som Martha sa hadde han ikke vært der og reddet de liv han kunne gjort. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Gidder ikke lese, sikkert noe tull. Ikke at jeg klarer å overbevise meg selv om det. Vil noen avkrefte? Endret 10. juni 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 10. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 10. juni 2008 (endret) Les hvis du har lyst om bekreftelse eller ikke Sorry tomtom.. Må nok bekrefte der! Gidder ikke lese, sikkert noe tull. Ikke at jeg klarer å overbevise meg selv om det.Vil noen avkrefte? Endret 10. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
pi. Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Booom! Jeg fikk ikke med meg hvem som stod utenfor eksplosjonen? Hvem var det? Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Bra avslutning i dag Spent på hvem som dør og hvem som overlever (noen må jo det, selv om det nesten så ut som et mirakel vis du skulle gjøre det, ut i fra slik eksplosjonen så ut) *spent* Endret 11. juni 2008 av MKANorge Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Ingen dør right? Litt merkelig at feks ikke hun som bar inn kaka ble drept (visst hun ikke ble da Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Ingen dør right?Litt merkelig at feks ikke hun som bar inn kaka ble drept (visst hun ikke ble da Svar på "Ingen dør right ?" Korrekt Endret 11. juni 2008 av laffe Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Når var den syklonen som var i vinter på TV 2? Kan ikke huske å ha sett alle de episodene, kun en der det var noen inne i en campingvogn. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Mens Hayley var gravid? Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Mens Hayley var gravid? Jeg vet ikke helt, kanskje. Når var det hun var det? Det jeg prøver å finne ut, er når jeg faktisk begynte å se på Home and Away. (jeg lurer også på om noen kunne tenke seg å skrive litt på Home and Away Wiki: http://no.homeandaway.wikia.com/wiki/Hovedside ?) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Tror ikke det blir noe med wikien din jeg leif Endret 11. juni 2008 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Tror ikke det blir noe med wikien din jeg leif Har begynt å tenke i den retningen nå jeg også... Jeg vet ikke så veldig mye om Home and Away før, bare det som har skjedd nå (i år (på TV 2)). Men den får stå åpen fortsatt, slik at de som vil (vis det kommer noen i fremtiden, mener jeg) bare kan skrive på den. Endret 11. juni 2008 av MKANorge Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Har dere lagt merke til hver gang noen nye skal inn i serien så skjer det noe sprell? Belle, tyv. Jack, skjøt drepte en ustabil jente. Macca, mishandlet Cassie. Cassie, tirret opp Rick. The Belivers, sier seg selv, men de er ikke ute av serien enda Dom, mobbet Rick... (ikke ute av serien enda) Tror det er HAA`s måte for og få folk til og bli underholdet på... Endret 11. juni 2008 av Skagen La innlegget i spoiler-tag. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Alle spoilere skal legges i spoiler-tag slik at man ikke ødelegger for andre brukere som følger med på serien. Forøvrig er en rekke innlegg med off-topic og personangrep slettet. Vennligst hold dere til trådens tema. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding) Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Men seriøst er det ingen som legger merke til at det blir sprell når nye folk kommer til bayen? Det er farlig og poste exempler som har allerede skjedd i serien skjønner jeg Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet hvilken episode amanda finner ut at bell er dattra(eller omv) ? Nå på fredag finner Amanda ut at Belle er datteren hennes. Niks, det skjer nok ikke på fredag. Er et par episoder etter eksplosjonen så jeg... neste uke en gang tipper jeg. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Noen som vet hvilken episode amanda finner ut at bell er dattra(eller omv) ? Nå på fredag finner Amanda ut at Belle er datteren hennes. Niks, det skjer nok ikke på fredag. Er et par episoder etter eksplosjonen så jeg... neste uke en gang tipper jeg. Fredag er jo par episoder etter eksplosjonen Hørte det av ei venninne jeg, så vet ikke jeg. Lurer på om Kim og Rachel kommer seg en tur til NY, sikkert ikke pga eksplosjonen, så typisk at det allti skal skje noe som stopper Rachel. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 11. juni 2008 Eksplosjonen er imorra, har sett episodene en uke framover i tid. Blir endel spennede Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 12. juni 2008 Eksplosjonen er imorra, har sett episodene en uke framover i tid. Blir endel spennede Det var det som skjedde igår! Eller er det en ny eksplosjon? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå