Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Skjønner hva du mener, men når noen skriver uten spoiler at f.eks Peter dør i kampen mot Zoe, en kamp som skal holde på i tretti episoder så suger det litt. Akkurat det om Belle er ikke så farlig, men prinsippielt.

 

Btw, veldig unødvendig og skrive en spoiler uten videre, for folk blir nysgjerrige xD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Gidder ikke lese, sikkert noe tull. Ikke at jeg klarer å overbevise meg selv om det.

Vil noen avkrefte? :innocent:

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Tror ikke det blir noe med wikien din jeg :)

 

leif

 

Har begynt å tenke i den retningen nå jeg også... Jeg vet ikke så veldig mye om Home and Away før, bare det som har skjedd nå (i år (på TV 2)). Men den får stå åpen fortsatt, slik at de som vil (vis det kommer noen i fremtiden, mener jeg) bare kan skrive på den.

Endret av MKANorge
Lenke til kommentar

Har dere lagt merke til hver gang noen nye skal inn i serien så skjer det noe sprell?

 

 

Belle, tyv.

Jack, skjøt drepte en ustabil jente.

Macca, mishandlet Cassie.

Cassie, tirret opp Rick.

The Belivers, sier seg selv, men de er ikke ute av serien enda :whistle:

Dom, mobbet Rick... (ikke ute av serien enda)

 

Tror det er HAA`s måte for og få folk til og bli underholdet på...

 

Endret av Skagen
La innlegget i spoiler-tag.
Lenke til kommentar

Alle spoilere skal legges i spoiler-tag slik at man ikke ødelegger for andre brukere som følger med på serien.

Forøvrig er en rekke innlegg med off-topic og personangrep slettet. Vennligst hold dere til trådens tema.

 

(Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres pr. PM/melding)

Lenke til kommentar
Noen som vet hvilken episode amanda finner ut at bell er dattra(eller omv) ?

 

Nå på fredag finner Amanda ut at Belle er datteren hennes.

 

Niks, det skjer nok ikke på fredag. Er et par episoder etter eksplosjonen så jeg... neste uke en gang tipper jeg.

Fredag er jo par episoder etter eksplosjonen ;) Hørte det av ei venninne jeg, så vet ikke jeg.

 

Lurer på om Kim og Rachel kommer seg en tur til NY, sikkert ikke pga eksplosjonen, så typisk at det allti skal skje noe som stopper Rachel.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Eksplosjonen er imorra, har sett episodene en uke framover i tid. Blir endel spennede :)

 

Det var det som skjedde igår! Eller er det en ny eksplosjon?

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...