Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ang Peter og det som skjer med han:

 

Hæh? dør han virkelig ikke?? Vi får jo se at de tar farvel med han??? Men jeg mener å ha lest noe om han senere i serien

DET DER ER INGEN SPOILER!!! og det er en stor usikkerhet av en setning at du "MENER" og ha lest litt om han? fy faen gå og les reglene før du poster!! :mad:

 

Peter Returns

 

 

edit:

 

btw, fant engelsk forum som bekrefter at zoe dør 1000% prosent i eksplosjonen :cool:

 

Endret av b-real
Lenke til kommentar

Svar fra en av spørsmålene som ble stilt i noen andre spoilere.

NB: ikke se på hvis du ikke vil vite hva som kommer til å se senere i Home and Away.

 

 

Lasta ned en episode fra dagens episoder i Australia, altså VELDIG lenge til i Norge. Der gifta Amanda seg med Peter Baker, noe som altså tyder på¨at han overlever :p Rart.

 

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller var det vist to ganger på TV, at doktor "ett-elleranna" kommer til Rachel og tilbyr stipend eller noe studier i New York? :ph34r:

 

Jeg husker og ha sett det en gang før. Skjønnte ikke en dritt, ble irritert, sinna og forvirra, for hva er vitsen egentlig? :dontgetit:

 

Det har ikke jeg fått med meg ihvertfall ;)

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller var det vist to ganger på TV, at doktor "ett-elleranna" kommer til Rachel og tilbyr stipend eller noe studier i New York? :ph34r:

 

Jeg husker og ha sett det en gang før. Skjønnte ikke en dritt, ble irritert, sinna og forvirra, for hva er vitsen egentlig? :dontgetit:

 

Det har ikke jeg fått med meg ihvertfall ;)

vell det gjorde jeg :thumbdown: , og det var vist en gang før så i dag var det andre gang de viste den scenen.

kanskje fordi du ikke har sett den første gangen da de viste det før.

Lenke til kommentar

Har slettet en del poster fra denne tråden som har omhandlet spoilerbruk og annet random hakking på andre brukere.

 

Vil minne alle sammen om retningslinjene §1 og §2:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

 

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Hvis dere skal poste kun for å krangle så kan dere heller la være å poste og åpne et vindu og rope ut det dere måtte ha imot vedkommende.

 

Ting som ikke har blitt sendt på TV eller har lekket andre steder SKAL legges i spoilertags.

 

Reaksjon på moderering skjer som vanlig ikke i selve tråden men en PM til den respektive moderatoren.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Det er jo bare dritkjedelig! Ingen vil vite hva som skjer i den og den episoden/hvem som gjorde hva. Det er som å se samme krim etter hver andre. Det dreper spenninga.

Lenke til kommentar

Spoilere er bra.

Det er snakk om en episode på tyve min. Det går så tregt og det er lite som skjer hver gang. Blir lei av å vente. Derfor ser folk i spoilere. Nyskjerrig ;)

 

For min del er det ikke verdens undergang om noen ikke legger info i en spoiler. Ser ikke hva som er så big deal med det egentlig.

Endret av Zaroos
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...