MKANorge Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Home and Away er nok ikke ferdig med Zoe enda nei.... Lurer på hva hun planlegger nå . Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Spennende! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 vet ikke om alle har fått med seg eksplosjonen som er grand finalen hennes men jeg har sett den videoen på youtube og der bare gjør hun det, blir ferdig, og er tilslutt bare helt bortevekk? Hvor ble hun av? Lenke til kommentar
lknight Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 vent å se, vent å se... du vil nok bli meget overrasket snart... Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 vent å se, vent å se... du vil nok bli meget overrasket snart... Hvor mange episoder frem i tid er det? Du kan godt ta det i spoiler. =) Lenke til kommentar
Missen Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Blir så irritert på Macca Noen som vet hva som skjer med han og Cassie framover? Ta det gjerne i spoiler Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Sånne ting _skal_ i spoiler Håper Macca forsvinner ganske så snart. Lenke til kommentar
Missen Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Jepp, men føler at han ikke kommer til å forsvinne med det første Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Blir sikkert spennende i morra, lurer på hva som skjer da Syntes home and away er et fint program.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Macca-spoiler mener å huske at han blir skadet i eksplosjonen til zoe i bryllupet. tror han dør, men er ikke sikker. og det bryllupet kommer jo snart. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Svar til spoileren over Han dør ikke.. Blir skadet og står i fare for å miste arma. Det siste jeg så var at han var på bedringens vei og skulle lete etter de som kræsjet med helikopter. Ric prøvde å stoppe han, og ba han dra tilbake til sykehuset(stakk av). Fant ikke den neste episoden, så jeg lurer på hva som skjedde etter dette?: Ric falt utenfor en skrent og ba Macca om hjelp... Peter og og den senile moren til Rachel er vel de eneste som dør i eksplosjonen. Organene til Peter redder mannen til Martha Lenke til kommentar
D3m0ns0ul Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Syntes dette er et bra programm, men dessverre så får jeg ikke alltid sett det siden jeg enten er på skolen , på vei hjem eller ute. Det går så tidelig ;( Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Svar til spoileren over Han dør ikke.. Blir skadet og står i fare for å miste arma. Det siste jeg så var at han var på bedringens vei og skulle lete etter de som kræsjet med helikopter. Ric prøvde å stoppe han, og ba han dra tilbake til sykehuset(stakk av). Fant ikke den neste episoden, så jeg lurer på hva som skjedde etter dette?: Ric falt utenfor en skrent og ba Macca om hjelp... Peter og og den senile moren til Rachel er vel de eneste som dør i eksplosjonen. Organene til Peter redder mannen til Martha Peter dør ikke, han falsker døden sin og kommer tilbake og møter sin sønn. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvordan i all verden kan Peter ikke dø når han donerer bort organene sine? Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Hvordan i all verden kan Peter ikke dø når han donerer bort organene sine? He is magic Lenke til kommentar
Raste Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Spør han selv da? Det er ihvertfall det jeg vet og jeg har sett den ene episoden da han står opp fra de døde på youtube og møter sin sønn Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Doh. -.- I hvilke episode er det vi ser dette? Dette må jeg se med egne øyne. =P Lenke til kommentar
Danny92 Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 Er episoden i morra med eksplosjonen? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 5. juni 2008 (endret) Klippene nedenfor inneholder stor grad med spoiling. Jeg fraråder deg og se de med mindre du vill vite hva som skjer om 1 uke`s tid. Part 1 wedding Se filmen hos Youtube Part 2 wedding Se filmen hos Youtube Part 3 wedding Se filmen hos Youtube Part 4 wedding Se filmen hos Youtube Selve eksplosjonen Part 1 aftermath Se filmen hos Youtube Part 2 aftermath Se filmen hos Youtube Part 3 aftermath Se filmen hos Youtube Part 4 aftermath Se filmen hos Youtube Og som vi ser så stod Zoe nærmest IIII eksplosjonen, og er bare helt bortevekk etterpå. edit: er det Zoe og "avsluttende partneren til Peter" som ligger nede på aftermath 1 på sekund 1:18? TEIT AV SERIEN MENER JEG! Endret 6. juni 2008 av Skagen La videoene i spoiler da tittelen kan være avslørende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå