Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svar til spoileren over

 

Han dør ikke.. Blir skadet og står i fare for å miste arma. Det siste jeg så var at han var på bedringens vei og skulle lete etter de som kræsjet med helikopter. Ric prøvde å stoppe han, og ba han dra tilbake til sykehuset(stakk av). Fant ikke den neste episoden, så jeg lurer på hva som skjedde etter dette?: Ric falt utenfor en skrent og ba Macca om hjelp...

Peter og og den senile moren til Rachel er vel de eneste som dør i eksplosjonen. Organene til Peter redder mannen til Martha

 

Lenke til kommentar
Svar til spoileren over

 

Han dør ikke.. Blir skadet og står i fare for å miste arma. Det siste jeg så var at han var på bedringens vei og skulle lete etter de som kræsjet med helikopter. Ric prøvde å stoppe han, og ba han dra tilbake til sykehuset(stakk av). Fant ikke den neste episoden, så jeg lurer på hva som skjedde etter dette?: Ric falt utenfor en skrent og ba Macca om hjelp...

Peter og og den senile moren til Rachel er vel de eneste som dør i eksplosjonen. Organene til Peter redder mannen til Martha

 

 

Peter dør ikke, han falsker døden sin og kommer tilbake og møter sin sønn.

 

Lenke til kommentar

Klippene nedenfor inneholder stor grad med spoiling. Jeg fraråder deg og se de med mindre du vill vite hva som skjer om 1 uke`s tid. ;)

 

 

 

Part 1 wedding

Se filmen hos Youtube

Part 2 wedding

Se filmen hos Youtube

Part 3 wedding

Se filmen hos Youtube

Part 4 wedding

Se filmen hos Youtube

 

Selve eksplosjonen

Part 1 aftermath

Se filmen hos Youtube

Part 2 aftermath

Se filmen hos Youtube

Part 3 aftermath

Se filmen hos Youtube

Part 4 aftermath

Se filmen hos Youtube

 

 

 

 

Og som vi ser så stod Zoe nærmest IIII eksplosjonen, og er bare helt bortevekk etterpå.

 

edit:

er det Zoe og "avsluttende partneren til Peter" som ligger nede på aftermath 1 på sekund 1:18?

 

TEIT AV SERIEN MENER JEG!

 

Endret av Skagen
La videoene i spoiler da tittelen kan være avslørende.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...