Anonym234 Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Home and away tar ikke sommerferie Spoiler ang Zoe.. Vet ikke om den har litt posta før. hun politidama som jobber med peter, samarbeider med zoe. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Det har jeg tenkt på og tok det som sikkert da jeg tenkte på det Lenke til kommentar
Hydro2k Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Raste: Jeg har sett til da, og vil så gjerne se den episoden. Noen som bruker å se Home And Away episoder på nettet en eller annen plass? Vær så snill si ifra hvor. Lenke til kommentar
MKANorge Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Fikk ikke sett i dag, noen som kan gi et referat? (får ikke sett reprisen i morgen) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 2. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 2. juni 2008 Raste: Jeg har sett til da, og vil så gjerne se den episoden. Noen som bruker å se Home And Away episoder på nettet en eller annen plass? Vær så snill si ifra hvor. Youtube is your friend Fikk ikke sett i dag, noen som kan gi et referat? (får ikke sett reprisen i morgen) Tror Zo, nei foresten, kan hende jeg sier hva som skjer i morgen -.- Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) Kjedelig at denne personen dør rundt dette med Zoe: Peter havner i koma pga en eksplosjon forårsaket av henne! Han er også organdonor og redder derfor.. ehm.. *tenke'.. han som er sammen med Martha Kan ikke noen sendre mail til tv2 for å få de til å sende TO episoder pr dag, slik de gjorde en periode. Jeg syns det går så innmari treeegt Endret 3. juni 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Send mail du da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 De sender to episoder hver dag. Også blir det litt tørt for de som faktisk ikke like H&A Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 de sender reprise og den vanlige ja. surt for de da Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Ja,har jo bare tv2 så.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Kjedelig at denne personen dør rundt dette med Zoe: Peter havner i koma pga en eksplosjon forårsaket av henne! Han er også organdonor og redder derfor.. ehm.. *tenke'.. han som er sammen med Martha Han dør ikke, men bare faker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Da blir det vanskelig å gi fra seg organene viss han bare faker....... Lenke til kommentar
lknight Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 (endret) det finnes faktisk streamer som streamer australske tv-kanaler, men enten så er det med engelske undertekster eller uten undertekster i det hele tatt. ikkeno problem for meg det da, men men... det er lenge siden jeg så på H&A på norsk tv, så jeg er et par år foran TV2.. ser nå at Zoe begynner å gjøre inntog på Macca og at Peter har funnet frem kamera som skjuler seg i ventilen... og en annen ting: dere finner FORT ut hva Maxine Trood betyr dersom dere bruker hodet og fantasien litt mer. Tenk... m-a-x-I-n-e-t-r-o-o-d ... er nokså gammelt triks det der, men som sagt; dere finner ut av det fort, såe... Endret 3. juni 2008 av lknight Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Vi har allerede funnet det ut, Peter også Lenke til kommentar
lknight Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 ja, vet. jeg skrev det et par minutter før det ble funnet ut. nå er det ikke lenge igjen før klimakset topper seg, om jeg ikke husker heeelt feil da, men men... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 3. juni 2008 Hvilken episode blir vist i morgen`? På tv guiden stod det bare "186"... Lenke til kommentar
lknight Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 tror at du skal bare ta en titt innom det her forumet så får du nok svar. for de av dere som ikke vet det, så har en nordmann vært med i H&A, men kun som statist, riktignok lenger enn 1sek foran cam... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Hvilken episode blir vist i morgen`? På tv guiden stod det bare "186"... 4206 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Takk Btw, for fant du ut det? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 4. juni 2008 Rapporter Del Skrevet 4. juni 2008 Takk Btw, for fant du ut det? Spurte en venninne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå