Raste Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 På tide å vise Stalkeren snart, begynner å bli en stund siden dem begynte ... Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Har de ikke vist hvem stalkeren er ennå? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Nei, men jeg hvem det er da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er Zoe Lenke til kommentar
Sinnsyke Skrevet 10. april 2007 Rapporter Del Skrevet 10. april 2007 Heisann, jeg bare ølurer på en liten ting. hvor mnage karakterer i serien har skiftet skuespiller. Flynn vet jeg har gjort det, men har ikke nick og will også skiftet skuespillere? Lenke til kommentar
~Joakim~ Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 faen heller, døde marc i dag?! han var jo en kul karakter! Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 11. april 2007 Rapporter Del Skrevet 11. april 2007 Jepp, han døde og han var ein dødskul karakter. Lurer på om det blir fleire som blir drept av han forfølgeren eller kva han vil finne på neste gang. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 12. april 2007 Rapporter Del Skrevet 12. april 2007 (endret) Her er de som kommer til å dra ut av H&A og kommer tilbake igjen : Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Coming and going cast membersActor Role Status Danny Raco- Alex Poulos Returns May 2007[5] Norman Coburn- Donald Fisher Returns Late June/Early July 2007[6] Holly Brisley Amanda Vale Exits 2007[7] Nicholas Bishop Peter Baker Exits 2007[8] Chris Hemsworth Kim Hyde Exits June 2007[9] Lincoln Lewis Unknown Debuts June 2007[10] David Koch Unknown Debuts May 2007[11] Joel Phillips Jules Debuts April 17th 2007 Chris Hemsworth / Kim Hyde er den jeg liker best i Home & Away og er veldig trist og hører han forlater serien. Alltid de som jeg liker drar ut, som eks Noah Lawson ... Endret 12. april 2007 av Raste Lenke til kommentar
ainstainy Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 Såg en del på Home and away for, men i det siste syns jeg at det har tapt seg.. Lenke til kommentar
John-Abruzzi Skrevet 15. april 2007 Rapporter Del Skrevet 15. april 2007 (endret) Home And Away *nynner* Endret 15. april 2007 av Bodybuilder Lenke til kommentar
Missen Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Nei, men jeg hvem det er da Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er Zoe 8350331[/snapback] Nææ, du kødder.... Eller kanskje jeg har misforstått hvem det er? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 16. april 2007 Rapporter Del Skrevet 16. april 2007 Nei, jeg kødder ikke Lenke til kommentar
hauska Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Jeg ser ikke Home and Away, men jeg har hørt så mye om en gal/slem jente i serien. Hun heter kanskje Sara?? Har ikke peiling om hun fortsatt er med eller ikke. Hvis noen vet hvem jeg mener, kan dere se om dere finner et bilde av henne? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2007 Rapporter Del Skrevet 18. april 2007 Sarah Lewis.... Lenke til kommentar
spirrevippen Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har ikke fått sett på Home and Away på et par uker på grunn av jobb - er det noe jeg bør vite? Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. april 2007 Rapporter Del Skrevet 23. april 2007 Stalkeren har drept Mark.. Har ikke fått med meg så mye i det siste jeg heller Lenke til kommentar
xersess Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 home and away suger men det er jo bare min mening Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 24. april 2007 Rapporter Del Skrevet 24. april 2007 Viktig få frem den her inne? L! Jeg så stalker episoden i går, kommer vel i norge om 2 ukers tid? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 Noen som kan si hva som skjedde på Torsdag og Fredag episoden? Ville ha vært hyggelig Lenke til kommentar
Robbie4ever Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 på torsdag fortalte haley til scott at babyen kunne være kims,og alle 3 dro på sykehuset for en farskapstest. på fredag hadde "the stalker" kuttet bremsene på bilen peter og claire kjørte i og de kræsjet rett i et tre. claire havnet på sykehuset med en mindre hodeskade. da sendte peter en mail til "stalkeren" og sa at han kunne ta han og la claire være,og "stalkeren" svarte med å avtale og møte han på et nedlagt slakteri. Peter dro,og episoden endte med at han ble slått ned med en planke. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. april 2007 Rapporter Del Skrevet 28. april 2007 på torsdag fortalte haley til scott at babyen kunne være kims,og alle 3 dro på sykehuset for en farskapstest. på fredag hadde "the stalker" kuttet bremsene på bilen peter og claire kjørte i og de kræsjet rett i et tre.claire havnet på sykehuset med en mindre hodeskade. da sendte peter en mail til "stalkeren" og sa at han kunne ta han og la claire være,og "stalkeren" svarte med å avtale og møte han på et nedlagt slakteri. Peter dro,og episoden endte med at han ble slått ned med en planke. 8490212[/snapback] Tusen takk for oppsumeringa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå