Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har Dan blitt frisk igjen? Jeg har ikke fått med meg hva som skjer med ham for tiden. ; )

Han hadde bare en hevelse, sikkert firsk igjen nå ja

Hevelse,må vel vært noe mer siden han ikke klarte å holde ting,humørsvingninger osv...

Han hadde en hevelse i hodet et sted, og hjernen er jo den som styrer det du foretar deg.

Lenke til kommentar
Har Dan blitt frisk igjen? Jeg har ikke fått med meg hva som skjer med ham for tiden. ; )

Han hadde bare en hevelse, sikkert firsk igjen nå ja

Hevelse,må vel vært noe mer siden han ikke klarte å holde ting,humørsvingninger osv...

Han hadde en hevelse i hodet et sted, og hjernen er jo den som styrer det du foretar deg.

Så da de sa at de ikke visste om han ble helt frisk igjen, var det fordi de ikke var sikre på om hevelsen gikk ned igjen? Og nå har den gjort det?

Hmm. Awkey. =)

Lenke til kommentar
Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe.

Hu kommer til og skjenke Ric full en dag, også kline med han slik at Ric ikke skal få vite noe, og Amanda blir tatt PÅ FERSK gjerning av Cassie og Matilda :!:

Lenke til kommentar
Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe.

Hu kommer til og skjenke Ric full en dag, også kline med han slik at Ric ikke skal få vite noe, og Amanda blir tatt PÅ FERSK gjerning av Cassie og Matilda :!:

Kline med Ric slik at Ric ikke skal få vite noe..den må du utdype litt for den tok eg ikke.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Can't wait :D

Lenke til kommentar

Kline med Ric slik at Ric ikke skal få vite noe..den må du utdype litt for den tok eg ikke.

ikke skal huske kanskje

Lenke til kommentar

ikke skal huske kanskje

hu ble hvertfall jævla eid, og så prøver hu og snakke seg ut av det som vanlig.

sånn typisk ho "du er jo ikke noe bedre selv" :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...