IcedInsanity Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Jah,han er skummel...skal vedde på han gjør noe med Kim eller noe..og med "gjør noe" så mener eg ikke sånn GJØR noe,hehe Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Noen som vet HVEM Zoe dreper på sin vei som stalker og freak fram til hun evt blir tatt?? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har Dan blitt frisk igjen? Jeg har ikke fått med meg hva som skjer med ham for tiden. ; ) Han hadde bare en hevelse, sikkert firsk igjen nå ja Hevelse,må vel vært noe mer siden han ikke klarte å holde ting,humørsvingninger osv... Han hadde en hevelse i hodet et sted, og hjernen er jo den som styrer det du foretar deg. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har Dan blitt frisk igjen? Jeg har ikke fått med meg hva som skjer med ham for tiden. ; ) Han hadde bare en hevelse, sikkert firsk igjen nå ja Hevelse,må vel vært noe mer siden han ikke klarte å holde ting,humørsvingninger osv... Han hadde en hevelse i hodet et sted, og hjernen er jo den som styrer det du foretar deg. Så da de sa at de ikke visste om han ble helt frisk igjen, var det fordi de ikke var sikre på om hevelsen gikk ned igjen? Og nå har den gjort det? Hmm. Awkey. =) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Nå snakker jeg om etter han var blitt frisk, men fremdeles hadde en hevelse i hodet. Ikke da han lå i koma (?) Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm? Er han heeelt frisk igjen nå? Ikke de anfalla av sinne osv. ? Eller? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Hmm? Er han heeelt frisk igjen nå? Ikke de anfalla av sinne osv. ? Eller? jeg syns han virker mer enn normal nå så dere ikke den fine lunsjen det beste var under lønsjen "iallefall nå er vi kvitt amanda" "hey guys, im the producer :!:" Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Er han homo ? Ja! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe. Hu kommer til og skjenke Ric full en dag, også kline med han slik at Ric ikke skal få vite noe, og Amanda blir tatt PÅ FERSK gjerning av Cassie og Matilda :!: Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe. Hu kommer til og skjenke Ric full en dag, også kline med han slik at Ric ikke skal få vite noe, og Amanda blir tatt PÅ FERSK gjerning av Cassie og Matilda :!: Kline med Ric slik at Ric ikke skal få vite noe..den må du utdype litt for den tok eg ikke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe. Hu kommer til og skjenke Ric full en dag, også kline med han slik at Ric ikke skal få vite noe, og Amanda blir tatt PÅ FERSK gjerning av Cassie og Matilda :!: Can't wait Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe. Hu kommer til og skjenke Ric full en dag, også kline med han slik at Ric ikke skal få vite noe, og Amanda blir tatt PÅ FERSK gjerning av Cassie og Matilda :!: Kline med Ric slik at Ric ikke skal få vite noe..den må du utdype litt for den tok eg ikke. ikke skal huske kanskje Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Håper det kommer noe fornuftig ut fra Amanda framover. Hun er så tragisk og det er bare irriterende å se på henne.. hehe. Hu kommer til og skjenke Ric full en dag, også kline med han slik at Ric ikke skal få vite noe, og Amanda blir tatt PÅ FERSK gjerning av Cassie og Matilda :!: Kline med Ric slik at Ric ikke skal få vite noe..den må du utdype litt for den tok eg ikke. ikke skal huske kanskje hu ble hvertfall jævla eid, og så prøver hu og snakke seg ut av det som vanlig. sånn typisk ho "du er jo ikke noe bedre selv" Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ååh. jeg kjenner igjen hun dama. morra til Amanda. noen som kan vite fra hvor, eller hvilken sammenheng? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 ååh. jeg kjenner igjen hun dama. morra til Amanda. noen som kan vite fra hvor, eller hvilken sammenheng? Fra en tidligere episode. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Charlie begynner å irritere meg, håper han går ut av serien i neste uke. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Charlie begynner å irritere meg, håper han går ut av serien i neste uke. Tror samtlige er irriterte på Charlie. Gutten skaper jo bare problemer.. Kjedelig episode i dag.. for tiden er det bare det med Zoe som er spennende. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Helt enig, må si at episoden i dag var kjedelig ja. Håper det blir mere om Zoe nå, og han Charlie går ut. Irriterer meg grenseløst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå