Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tusen takk, jeg kom litt innat i det igjen.

Men lurer fortsatt på hvofor akkurat summer bay, hvorfor sally, hvorfor denne vreden mot peter? Er det tilfeldig eller finnes det en "gammel" grunn?

Jeg skjønner at den dama er en psykopat, men hvor kommer hun fra og hvorfor bestemmer hun seg for å terrorisere akkurat denne byen og disse folka?

Hadde det vært en annen plass så hadde det ikke vert med i serien da.....dooooooh

Jeg tror du forstår poenget mitt:) I hvert fall, så er spørsmålet mitt rettet mot hvorvidt det finnes en grunn til at denne Zoe så voldsomt skulle angripe Summer bay, og da særlig Sally og nå Peter. Det kan også sikkert være tilfeldig, men som regel så vil det være en grunn. Det er denne grunnen jeg spør etter. Har hun fra tidligere noen relasjoner til summer bay, og/eller noen negative opplevelser derifra som hun vil hevne.

Takk for alle svar:)

hun vil hevne det at dama hennes Sarah Lewis ble drept av en eller annen i summerbay

Lenke til kommentar

HUGE SPOILER!!! :!:

det kommer til og bli en bryllupsfest, og under festen på kvelden kommer Zoe innom, og hu har nemmelig sluppet ut gass fra beholdere, og så kommer morra til kim med kake også bare:

"BOOOOOM!!! :("

mange blir utrolig skadet, mange mister livet, og jack og martha skiller seg fra hverandre. :(:no:

Lenke til kommentar
HUGE SPOILER!!! :!:

det kommer til og bli en bryllupsfest, og under festen på kvelden kommer Zoe innom, og hu har nemmelig sluppet ut gass fra beholdere, og så kommer morra til kim med kake også bare:

"BOOOOOM!!! :("

mange blir utrolig skadet, mange mister livet, og jack og martha skiller seg fra hverandre. :(:no:

why?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...