Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Home and Away - Alle sesonger

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For dumt at Jack har kontorpulten sin der han har den, med ryggen til døra, så alle som kommer inn på stasjonen kan se hva han ser på hvis han holder det opp foran seg.

Hvorfor skyter de ikke Zoe i beina når hun løper?

:thumbdown:

Kan jo ikke være Zoee, og hvis det er det så kommer hun seg garantert unna

Lenke til kommentar

Det jeg stusser ved, er at programmet blir beskrevet slik: "Vi følger hverdagslivet til innbyggerene i Summer Bay".

Ja, for det er jo helt hverdagslig å ha et liv der det er vanlig at noen blir med i en sekt, skjuler sitt narkotikabruk og blir forfulgt av "døde" psykopater. ;)

Lenke til kommentar

Hei, er helt ny her. Har dessverre ikke hatt muligheten for å se på home and away så mye som jeg har villet, pga skole og jobb.

Kan noen være så snill og fortelle meg hva denne zoe greia går ut på? Har aldri hørt om dama før, ikke noe om tick tack eller noe sånt. (tror jeg har gått glipp av noen episoder gitt...)

Føler jeg mister så mye av serien nå når jeg ikke vet hva dette dreier seg om.

Takk!

Lenke til kommentar
For dumt at Jack har kontorpulten sin der han har den, med ryggen til døra, så alle som kommer inn på stasjonen kan se hva han ser på hvis han holder det opp foran seg.

Hvorfor skyter de ikke Zoe i beina når hun løper?

:thumbdown:

det er ikke ho, det er en tufs som er leid for og gjøre jobben for henne.

dette får vi se i morgendagens episode.

barry velger og forlate beyyen i morra, så han sier farvel.

Hei, er helt ny her. Har dessverre ikke hatt muligheten for å se på home and away så mye som jeg har villet, pga skole og jobb.

Kan noen være så snill og fortelle meg hva denne zoe greia går ut på? Har aldri hørt om dama før, ikke noe om tick tack eller noe sånt. (tror jeg har gått glipp av noen episoder gitt...)

Føler jeg mister så mye av serien nå når jeg ikke vet hva dette dreier seg om.

Takk!

dette med zoe handler om en dame som er meget syk i hodet sitt.

hun har drivet med og terroristert beyyen i gamle episoder før.

politiet var på saken hele tiden og det var en eksplosjon i en fabrikk og zoe ble antatt "død" men byttet med en som hadde helt lik kropps-status, "brent lik kan ikke identifiseres", så hu stakk og alle trodde hu daua, og nå er hun tilbake igjen, driver og skremmer livet av peter, gjør han helt syk i huet og peter kommer til og kollapse mentalt en vakker dag :thumbdown:

du kan se mere her:

Se filmen hos Youtube

spoiler:

Amanda dukker overaskende opp, og det kommer til og gi de fleste en latterkrampe.

dette er først om 4 episoder fra i dag.

hu har jammen meg fått seg litt av vært skal jeg bare si, og ikke noe mer :thumbup:

Lenke til kommentar

Tusen takk, jeg kom litt innat i det igjen.

Men lurer fortsatt på hvofor akkurat summer bay, hvorfor sally, hvorfor denne vreden mot peter? Er det tilfeldig eller finnes det en "gammel" grunn?

Jeg skjønner at den dama er en psykopat, men hvor kommer hun fra og hvorfor bestemmer hun seg for å terrorisere akkurat denne byen og disse folka?

Lenke til kommentar

Men lurer fortsatt på hvofor akkurat summer bay, hvorfor sally, hvorfor denne vreden mot peter? Er det tilfeldig eller finnes det en "gammel" grunn?

Jeg skjønner at den dama er en psykopat, men hvor kommer hun fra og hvorfor bestemmer hun seg for å terrorisere akkurat denne byen og disse folka?

Hadde det vært en annen plass så hadde det ikke vert med i serien da.....dooooooh

Lenke til kommentar

Hadde det vært en annen plass så hadde det ikke vert med i serien da.....dooooooh

:!:

Lenke til kommentar

Jeg tror du forstår poenget mitt:) I hvert fall, så er spørsmålet mitt rettet mot hvorvidt det finnes en grunn til at denne Zoe så voldsomt skulle angripe Summer bay, og da særlig Sally og nå Peter. Det kan også sikkert være tilfeldig, men som regel så vil det være en grunn. Det er denne grunnen jeg spør etter. Har hun fra tidligere noen relasjoner til summer bay, og/eller noen negative opplevelser derifra som hun vil hevne.

Takk for alle svar:)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Det jeg stusser ved, er at programmet blir beskrevet slik: "Vi følger hverdagslivet til innbyggerene i Summer Bay".

Ja, for det er jo helt hverdagslig å ha et liv der det er vanlig at noen blir med i en sekt, skjuler sitt narkotikabruk og blir forfulgt av "døde" psykopater. ;)

Dette er ikke 7th Heaven som er fylt av personlige klisjeer :)

Nå er vi unødvendig dumme Angels Eye.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...