Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EIV2CS

Hva har skjedd ang. Zoe? Sist jeg så var når hun såg at Peter og *kremthandudensomskullesamarbeidemedPeterkremt*låste seg inn i naboleiligheten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

stakkars peter da, han får fristelser hele veien av ZOE, noe som ikke engang det dummeste brød ville ha gjort.

 

sånn som man ser i tegnefilmer, når Tom legger ut små ostebiter og lurer Jerry inn i fella mens Jerry egentlig vet at det ikke er så lurt og forlate musehullet sitt :hmm:

 

litt scary når det står sånn "tick tack" på lappen også finner han en vekkerklokke i skummle omgivelser helt alene o.s.v

 

hu kjerringa er GAL!!!

Lenke til kommentar

Tror nok heller Charlie prøver å skaffe seg psykologen ved å være Kim....

 

Lucas må være det dummeste brødet i historien! Tror han slipper unna å rasere en leilighet? Taper!

 

Jepp! Eg såg en episode i dag! Eller... Kona såg en, eg satt i naborommet og lurte på ka som skjedde ;)

Lenke til kommentar

har ikke sett H&A på et par måneder nå så jeg har gått glipp av MYYYE!

men når jeg hører zoe har kommet så gleder jegmeg til å se en episode igjen:D men hva var det egentlig Peter skulle med bildene av de andre personene i den containeren og de bildene av Leah? Husker også at han snakka i telefonen med noen mystiske, hvem var det?

har også fått med meg at det har skjedd en del med josh etter jeg så en episode av etterforskningen til Peter... så sitter Barry inne nå da eller?

 

fint hvis noen årker å svare på spm. mine:D (Og hvis noe ikke har skjedd enda så husk SPOILER:P)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...