Pilot_ Skrevet 8. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2008 Dagens episode var mer spennende enn på lenge. Lurer også på det samme som Stine. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Da var endelig Josh-drapet ute av verden. And Zoeeeee is baaack.. Noen som vet om det blir helvete med en gang, eller tar det noen uker? Så fikk jeg selvføleglig ikke sett i dag ((((((((((((((((( Noen som kunne være så snille å gi meg et resume fra dagens episode Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 9. mai 2008 Del Skrevet 9. mai 2008 Da var endelig Josh-drapet ute av verden. And Zoeeeee is baaack.. Noen som vet om det blir helvete med en gang, eller tar det noen uker? Så fikk jeg selvføleglig ikke sett i dag ((((((((((((((((( Noen som kunne være så snille å gi meg et resume fra dagens episode kort : irene er litt klikkings på jobb.. Kim kjefta litt på charlie men unnskyldte seg etterpå... Og Dom prøvde seg på belle og ho kneet han i pungen og etterpå slo rick til han 1 gang men dagen etterpå på jobben var hele ansiktet til dom hovnet opp(noe han har mest sannsynligvis gjort selv sånn at rick skal få sparken).. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Han dom virka lei seg da han "VIRKELIG" mente og si unnskyld, og RIC bare nei forsvinn! han virka utrolig lei seg. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2008 Han har vel all grunn til å være oppgitt. Spør du meg var det en mild avvisning. Fyren tenner jo på å skade andre. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Han har vel all grunn til å være oppgitt. Spør du meg var det en mild avvisning. Fyren tenner jo på å skade andre. Kan godt hende han var lei seg og slikt. Han innså vel litt av hvert da Ric lå under bilen der ( Hvis dere så det redde fjeset hans) og da han vart sparka. Men jeg tror det ville blitt fort glemt hadde han fått fortsette, og det Ric sa var helt rett. Bra sagt og gjort av Ric, syntes jeg. Hadde han gått soft på ham og sagt at alt var fint og en dans på roser, hadde han i hvert fall ikke tenkt seg om to ganger neste gang han fant seg en å terrorisere. Tror jeg. =) Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Eg tror dette er en tv-serie uten særlig mye rot i virkeligheten Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Eg tror dette er en tv-serie uten særlig mye rot i virkeligheten Why? Forslår at du følger ekstra nøye med da Fikk ikke sett i dag, prøve få med meg reprien.. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Eg følger med Home and Away! Her i tråden Er som med sunset beach! Man går ikke glipp av så mye om man er borte fra serien i noen mnd..... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Eg følger med Home and Away! Her i tråden Er som med sunset beach! Man går ikke glipp av så mye om man er borte fra serien i noen mnd..... Jo det gjør du. Det er Days of Our Lives man ikke går glipp av noe. Mange storyliner i H&A, korte og lange Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Eg følger med Home and Away! Her i tråden Er som med sunset beach! Man går ikke glipp av så mye om man er borte fra serien i noen mnd..... Tullball. Hvis man ikke følger med på noen måneder har masse skjedd. Men tar bare et par dager så man hektet igjen og må se hva som skjer neste episode Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Peter er dum. Hvem går inn der alene?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Peter er dum. Hvem går inn der alene?? Eeeeeeeeg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Syntes ikke det er så spennede som sist. Nå vet vi hvem hun er osv... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dreper Zoe noen? Lenge til de får tak i henne ? Gi meg spoiler noen. Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 å, uff. jeg syntes det er kjempe spennende nå ! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dreper Zoe noen? Lenge til de får tak i henne ? Gi meg spoiler noen. Oi...Noen som er gira Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Peter er dum. Hvem går inn der alene?? Han virker ganske keen på å spille helt. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Dreper Zoe noen? Lenge til de får tak i henne ? Gi meg spoiler noen. Oi...Noen som er gira skjønner ikke hva du snakker om Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Peter er dum. Hvem går inn der alene?? Han virker ganske keen på å spille helt. Vel det er en tv serie så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå