Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da var endelig Josh-drapet ute av verden. And Zoeeeee is baaack.. Noen som vet om det blir helvete med en gang, eller tar det noen uker?

Så fikk jeg selvføleglig ikke sett i dag :((((((((((((((((((

Noen som kunne være så snille å gi meg et resume fra dagens episode :love:

Lenke til kommentar
Da var endelig Josh-drapet ute av verden. And Zoeeeee is baaack.. Noen som vet om det blir helvete med en gang, eller tar det noen uker?

Så fikk jeg selvføleglig ikke sett i dag :((((((((((((((((((

Noen som kunne være så snille å gi meg et resume fra dagens episode :love:

kort : irene er litt klikkings på jobb.. Kim kjefta litt på charlie men unnskyldte seg etterpå... Og Dom prøvde seg på belle og ho kneet han i pungen og etterpå slo rick til han 1 gang men dagen etterpå på jobben var hele ansiktet til dom hovnet opp(noe han har mest sannsynligvis gjort selv sånn at rick skal få sparken)..

Lenke til kommentar
Han har vel all grunn til å være oppgitt. ;) Spør du meg var det en mild avvisning. Fyren tenner jo på å skade andre.

 

Kan godt hende han var lei seg og slikt. Han innså vel litt av hvert da Ric lå under bilen der ( Hvis dere så det redde fjeset hans) og da han vart sparka. Men jeg tror det ville blitt fort glemt hadde han fått fortsette, og det Ric sa var helt rett. Bra sagt og gjort av Ric, syntes jeg. Hadde han gått soft på ham og sagt at alt var fint og en dans på roser, hadde han i hvert fall ikke tenkt seg om to ganger neste gang han fant seg en å terrorisere. Tror jeg. =)

Lenke til kommentar
Eg følger med Home and Away! Her i tråden ;) Er som med sunset beach! Man går ikke glipp av så mye om man er borte fra serien i noen mnd.....

Tullball. Hvis man ikke følger med på noen måneder har masse skjedd. Men tar bare et par dager så man hektet igjen og må se hva som skjer neste episode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...