Killer_DT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Zoe is alive and Baker knew it all the time...spooky!!! Hvordan var det Young Tight Zoe daua egentlig? Og er det ikke derfor Jessie the Crook sitter bak lås og slå? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Zoe is alive and Baker knew it all the time...spooky!!! Hvordan var det Young Tight Zoe daua egentlig? Og er det ikke derfor Jessie the Crook sitter bak lås og slå? han sitter inne for å kjørt i fylla som første til at hun som var med litt døde Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 ka episoder var det zoe var med i ? sånn at eg kan laste de ned å få sett de Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 til at hun som var med litt døde Hvem som var med litt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Zoe is alive and Baker knew it all the time...spooky!!! Hvordan var det Young Tight Zoe daua egentlig? Og er det ikke derfor Jessie the Crook sitter bak lås og slå? Var det ikke noe med en kullfabrikk elns? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Zoe døde vel da hu holdt Sally fanget i det lageret (eller noe sånt). Rett etter at Sally kom seg ut eksploderte lageret, mens Zoe var innelåst i et rom inne i bygningen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 til at hun som var med litt døde Hvem som var med litt? Husker ikke, moren til en liten jente. Ganske uvesentlig.... Zoe døde vel da hu holdt Sally fanget i det lageret (eller noe sånt). Rett etter at Sally kom seg ut eksploderte lageret, mens Zoe var innelåst i et rom inne i bygningen. Men døde visst ikke lievel, 5 min. til neste episode Lenke til kommentar
Raste Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha, han Charlie er dum som et brød. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha, han Charlie er dum som et brød. Evnt. psyk.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Haha, han Charlie er dum som et brød. Ja, tolker alt som Kim gjør som at han er hans venn. Mangler vel litt sosial intelligens stakkar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva forventer du når han har bodd de siste fire år ilag med sin mormor i skogen? O.o Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Hva forventer du når han har bodd de siste fire år ilag med sin mormor i skogen? O.o Jeg forventer ingenting Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Ingen burde heller. Men hva skjedde idag? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er det Zoe egentlig har gjort? Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har bare lyst til å si min mening om dette programmet: Syns det er utrolig teit at foreldrene alltid skal bestemme hvem barna skal gå ut med og sånt. Sykt barnslig når attenåringer whiner om at de ikke får lov til å gå ut med den og den. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Hva er det Zoe egentlig har gjort? Hun var stalkeren, så det vil si endel. Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 syntes litt synd på kim jeg.. skulle ikke tru at der var barry som drepte josh Lenke til kommentar
Raste Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Har nevnt det flere ganger i spoiler jeg Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 ja, det har jeg vel egentlig sett en gang. : p .. men det huska jeg ikke. hehe Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Da var endelig Josh-drapet ute av verden. And Zoeeeee is baaack.. Noen som vet om det blir helvete med en gang, eller tar det noen uker? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå