Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Mye terrengløping idag, kjedelig episode... Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 jeg syntes ikke det var kjedelig. jeg syntes det var kjempe spennende Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Maaah...... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Something is up with Charlie... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Something is up with Charlie... Who's Charlie`? Lenke til kommentar
Lintu . Skrevet 30. april 2008 Rapporter Del Skrevet 30. april 2008 Kunne noen værså snill gitt meg en oppsummering om hva som har skjedd? Hva har skjedd med Dan? Hvorfor ser han for seg sønnen? Lenge siden jeg har sett og lurer fælt. Værsås snill? Uten at jeg må klikke meg flere sider tilbake.. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Kunne noen værså snill gitt meg en oppsummering om hva som har skjedd? Hva har skjedd med Dan? Hvorfor ser han for seg sønnen? Lenge siden jeg har sett og lurer fælt. Værsås snill? Uten at jeg må klikke meg flere sider tilbake.. Bump on the head Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Something is up with Charlie... Who's Charlie`? Barnebarnet til gamle dama i skogen. Han som henger med Kim og Rachel for tiden. Noe skurrer med han, sikkert en stalker eller morder, ellerno.. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Something is up with Charlie... Who's Charlie`? Barnebarnet til gamle dama i skogen. Han som henger med Kim og Rachel for tiden. Noe skurrer med han, sikkert en stalker eller morder, ellerno.. Kanskje det er han som drepte Josh ? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Something is up with Charlie... Who's Charlie`? Barnebarnet til gamle dama i skogen. Han som henger med Kim og Rachel for tiden. Noe skurrer med han, sikkert en stalker eller morder, ellerno.. Eh. Hvem er den gamle dama i skogen? =P Jeg har ikke sett på noen dager. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Ei random gammel dame de kom over i skogen Hun bodde sammen med barnebarnet. Han er litt ko-ko tror jeg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2008 Something is up with Charlie... Who's Charlie`? Barnebarnet til gamle dama i skogen. Han som henger med Kim og Rachel for tiden. Noe skurrer med han, sikkert en stalker eller morder, ellerno.. Han virker streit Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Something is up with Charlie... Who's Charlie`? Barnebarnet til gamle dama i skogen. Han som henger med Kim og Rachel for tiden. Noe skurrer med han, sikkert en stalker eller morder, ellerno.. Han virker streit hva var det der med når han lå på sykehuset og bare "vi er bestevenner! we hang out all the time!" så hvis Kim og dama helt uten grunn sier vi kan ikke være med deg mer, tror du ikke han tar selvmord? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Something is up with Charlie... Er det nå virkelig så gale å ville behandle kroppen til Rachel som en fornøyelsespark? Det er alt han vil. Det er bare kjærlighet. Ingenting feil med det. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jenter er fornøyelsesparker. Punktum. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Jenter er fornøyelsesparker. Punktum. exactly my point Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 5. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 5. mai 2008 Something is up with Charlie... Er det nå virkelig så gale å ville behandle kroppen til Rachel som en fornøyelsespark? Det er alt han vil. Det er bare kjærlighet. Ingenting feil med det. Vent å se Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Zoe is alive and Baker knew it all the time...spooky!!! Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 6. mai 2008 Rapporter Del Skrevet 6. mai 2008 Hva skjedde i dag? Fikk ikke sett. "/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå