Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Åååå så trist episode...... hulk :!:

Han fyren på verkstedet er dust, hater han.

 

 

Auda. Syre! :S

Et lite kort sammendrag fra ukas og fredag's episode :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Skjedde det noe da? Har ikke fått med meg alt jeg heller. Tror det bare var dusten som starta.

 

edit: eller kanskje dustene

Endret av Slettet-EIV2CS
Lenke til kommentar
Uff :ermm: håper han dusten mister jobben eller noe værre. Han er en dust. også håper jeg at ric klarer det :)

 

Young Ric må være hjerneskadet. Dere som har lest hva som skjer i fremtiden for oss her i Norge. Kommer det frem at han har en eller annen mental skavank? Begynner å bli litt latterlig.

Men så har jeg irritert meg over de mentalt handikappede i alle såpeserier siden Kjell-Mangle i Syv Søstre.

Lenke til kommentar

Herregud... Jeg kjenner jeg blir skikkelig irritert nå :roll: At Ric kan være så dum i hodet sitt.. Og at Jack ikke kan la være å snoke, det får han bare i trøbbel... :nei:

*Engasjerer seg alt for mye*

 

Men spent på hva som skjer videre..

Lenke til kommentar
Hva gjorde Ric...så ikke idag...

idag var det ikke ric.

 

men han har fått syre helt nederst på beina av en som står og gliser og hevder fremdeles han ikke gjorde det.

men han har fått gått te legen og bandasjert de og han skulle holde seg vekk fra jobb, men så går han på jobben allikavell og der har dumme "Dom" stjålet en bensinpumpe eller hva faen det var for noe, og så kommer sjefen og kjefter på "hvem som har gjort det?" :p og Dom sier "se i skapet til ric?" og der ligger den plutselig ikke (den lå nemmelig der på begynnelsen av jobben da han kom på jobben og kikket i skapet selv om han skulle vært hjemme)

og jeg mener han burde gått rett til sjefen og sagt at noen har puttet den der!

 

det som skjedde i dag var at Dan er blitt skrevet ut, men har fått motorikk og mental forstyrrelser. Han blir lett sur for ingenting og dagens episode hadde litt av en avsluttning :!:

 

han tok nemmelig og jagde vekk barry og colleen som bare ville hjelpe, men så skulle han drikke noe kaffe eller te tror jeg og han klarte det ikke så han raserte hele kjøkkenet :!:

 

jage livredd barry + løpende colleen og i tillegg rasere ett kjøkken mens han skreik som en 14 år gammal fjortiss var bare kos :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...