Raste Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Ja, det hadde vært herlig Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Noen som vet hvor lenge Dan blir i serien? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 1000 år. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor tror han går av og på en stund også, eller om han går av i 2007. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 14. april 2008 Rapporter Del Skrevet 14. april 2008 Noen som vet hvor lenge Dan blir i serien? Håper han blir lenge Syntes synd på han..... Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 tror han forsvinner om ikke alt for lenge.. leste det på wikipedia vist eg ikkje husker heilt feil no Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 tror han forsvinner om ikke alt for lenge.. leste det på wikipedia vist eg ikkje husker heilt feil no Spoiler..eller ? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. april 2008 Rapporter Del Skrevet 15. april 2008 Har det blitt avslørt for oss seere kem som drepte Josh? Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 16. april 2008 Rapporter Del Skrevet 16. april 2008 Hva pønsker han faren til Rachel på ? Jeg er nyskjerrig Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Der fikk vi svaret på det, Jorunn13. =P Jaja. "/ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva skjedde?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Dan dør nå da eller? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Hva skjedde i dag ? :O Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 17. april 2008 Rapporter Del Skrevet 17. april 2008 Jeg har ikke fått sett alle episodene før, så jeg kan bare si det jeg vet utifra dagens episode. Faren til Rachel spiste middag med henne og Kim, og de hadde det koselig. Så besøkte de moren til Rachel, som visstnok var utsatt for en bilulykke for noen år siden, hvorav hun fikk Alzheimer, eller noe. Hun husker i hvert fall dårlig, og glemmer ting etter svært kort tid. (Vet ikke om dette er sagt før, jeg.) Det viste deg at grunnen til at faren var hyggelig mot henne, var for å få henne til å vitne for ham mot at han ikke drakk en spesiell kveld han var ute, da en tidligere pasient har sendt inn klage etter en operasjon utført av ham. Pasienten har visst et vitne som så ham drikke den kvelden han utførte operasjonen, og derfor vil han ha Rachel til å vitne for ham at han IKKE drakk. Det viser seg da at han faktisk drakk den kvelden, og at det var samme kveld de (moren hennes og faren) kom i en bilulykke, hvorav moren fikk den lidelsen hun har i dag. Da kjørte altså han full/ikke edru. Ang. Dan så tror jeg han kjørte ut med en bil, elns. (Dette vet jeg ikke helt, da jeg ikke har sett tidligere episoder.) Uansett. Det kan hende han aldri våkner opp, ble det sagt, og hvis han våkner opp, kan han ha fått hjerneskader. Beklager rotete innlegg. =) Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Hva har peter gjort? Var det han so stå bak det kræsjet? ;o Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Syns egentlig Home And Away har blitt litt kjedligere etter Flynn døde. Men det skjer noe heftig snart da ^^ Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Syns egentlig Home And Away har blitt litt kjedligere etter Flynn døde. Men det skjer noe heftig snart da ^^ Hva skjer ? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 Zoe coming back Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. april 2008 Rapporter Del Skrevet 18. april 2008 :@, umuligt å ikke lese spoiler'n! Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 home and away begynner og bli rått nå. særlig når det kommer flere inn i serien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå