Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke fått sett alle episodene før, så jeg kan bare si det jeg vet utifra dagens episode. ;)

 

Faren til Rachel spiste middag med henne og Kim, og de hadde det koselig. Så besøkte de moren til Rachel, som visstnok var utsatt for en bilulykke for noen år siden, hvorav hun fikk Alzheimer, eller noe. Hun husker i hvert fall dårlig, og glemmer ting etter svært kort tid. (Vet ikke om dette er sagt før, jeg.)

Det viste deg at grunnen til at faren var hyggelig mot henne, var for å få henne til å vitne for ham mot at han ikke drakk en spesiell kveld han var ute, da en tidligere pasient har sendt inn klage etter en operasjon utført av ham. Pasienten har visst et vitne som så ham drikke den kvelden han utførte operasjonen, og derfor vil han ha Rachel til å vitne for ham at han IKKE drakk.

Det viser seg da at han faktisk drakk den kvelden, og at det var samme kveld de (moren hennes og faren) kom i en bilulykke, hvorav moren fikk den lidelsen hun har i dag. Da kjørte altså han full/ikke edru.

 

Ang. Dan så tror jeg han kjørte ut med en bil, elns. (Dette vet jeg ikke helt, da jeg ikke har sett tidligere episoder.) Uansett. Det kan hende han aldri våkner opp, ble det sagt, og hvis han våkner opp, kan han ha fått hjerneskader.

 

Beklager rotete innlegg. =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...