Raste Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Fikk ikke sett Home and away idag, sovnet når jeg kom hjem fra skolen. Men heldigvis fikk jeg tatt det opp Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Du sovnet over dvd kontrollen så den ble skrudd på og startet å ta opp? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Pleier å ta på Timeren på Dekoderen Er alltid lagret til å ta opp H&A i tilfelle jeg ikke rekker det Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Pleier å ta på Timeren på Dekoderen Er alltid lagret til å ta opp H&A i tilfelle jeg ikke rekker det går det ann og laste ned HAA noen steder på nettet via torrent? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2008 Rapporter Del Skrevet 4. april 2008 Sikkert, men torrentsnakking her er vel ikke lov? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Noen som vet hvor lenge han skal sitte inne? .. og hvordan det går? : ) liker "sladder" Sa de ikke noe om at han ble dømt til 9 måneder, da? Er ikke helt sikker, da. De sa ihvertfall at det ikke var mulighet for ham å slippe ut før han har sonet hele dommen, sånn som prøveløslatelse og slikt gikk ikke. Om han virkelig må sitte så lenge inne, og hvordan det går, aner jeg ikke. Jeg får ikke med meg andre spoilere enn de som blir skrevet i denne tråden her, så der står vi likt. =) Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Håper han der Macca utnytter seg av Cassie eg.. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Håper han der Macca utnytter seg av Cassie eg.. Fordi du syns hun er stygg? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 6. april 2008 Rapporter Del Skrevet 6. april 2008 Syns cassie er irriterende. Hun maser som et lokomotiv. Klager på alt. Kanskje den eneste i serien som er mer irriterende enn Leah. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Håper han der Macca utnytter seg av Cassie eg.. Fordi du syns hun er stygg? Neida,ikke derfor Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Håper han der Macca utnytter seg av Cassie eg.. Fordi du syns hun er stygg? Neida,ikke derfor Fortell hvorfor da? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 7. april 2008 Rapporter Del Skrevet 7. april 2008 Syns bare hun har oppført seg teit ovenfor mange i det siste,er mange ting igrunn som irriterer meg ved henne,men eg må få presisere at eg hadde ikke håpet på det i virkeligheten Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 8. april 2008 Rapporter Del Skrevet 8. april 2008 Han Bob fyren, har vi sett noe til han før i serien? enten har ikke jeg fått det med meg, eller så var det før jeg ble avhengie Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 10. april 2008 Rapporter Del Skrevet 10. april 2008 Hva skjedde i dag? Fikk d ikke med meg :-S Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Herlig og se VJ drikke seg dritings Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Håper han der Macca utnytter seg av Cassie eg.. Enda herligere å se at Macca begynner å gjøre sånn som eg håpet på.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jepp, jeg liker ikke han. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Eg håper på det fordi eg ikke liker Cassie eg Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Liker ikke Cassie jeg og, men Macca tåler jeg absolutt ikke Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Jaja...da får vi håpe begge to ryker på en smell da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå