Karina:) Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Slutten på episodene irriterer meg alltid!!! Så irriterenes at vi må vente helt til i morra med å få rede på hva som skjer... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Fikk ikke med meg i dag, var det spennende? Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 (endret) Robbie tilsto drapet uten at Tasha visste om det, hun hadde jo tenkt å tilstå selv. Robbie brukte Tasha sin historie til å forklare hva som hadde skjedd, siden hun hadde fortalt den til Robbie. Men rett før høringen tilstår Tasha, for hun klarer ikke å se Robbie bli uskyldig dømt. Så forklarer hun sin historie, da. Men hun sier at Josh falt bak pulten, ikke foran, der han ble funnet, og hvor Robbie så ham da han dro tilbake for å kvitte seg med pistolen for Tasha. Politiet fant så pistolen der hvor Robbie hadde sagt at han hev den ut i vannet, men den viste seg å være av et annet kaliber enn den Josh var blitt skutt med. Så finner politiet en kule i treet utenfor kontoret, som de da regner med at stammer fra pistolen Tasha brukte. (Det får vi ikke vite sikkert.) Meaning at de tror at Tasha bommet, og at morderen enda er ute på frifot, siden Josh ble skutt med en annen pistol enn den Tasha og Robbie hadde, og siden Josh falt bak pulten da Tasha skjøt, men ble funnet død foran. På slutten av episoden ser vi at en annen pistol blir begravd i skogen, men vi ser ikke av hvem. =) Endret 27. mars 2008 av Sapientia Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Pistolen Var d Berry som gravde ned den pistolen? Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Pistolen Var d Berry som gravde ned den pistolen? Berry?? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Berry=Barry?? Lenke til kommentar
Karina:) Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Berry=Barry?? Ja Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Oh, come on. Nettså du ikke visste at det skulle være a istedenfor e Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Mye teit pirk i spoilerene her, ikke vær så vanskelig, alle skjønte hva som ble skrevet... Sapientia: thank you Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Ja,og ALLE trenger ikke å "hisse" seg sånn over det heller da... Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Ro ned, mennesker. =D Vi har skjønt hvem han mente. De som vet svaret kan heller svare ham? =) Tror dere h*n som gjorde det vil tilstå selv hvis noen andre blir tiltalt og dømt? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Tror dere h*n som gjorde det vil tilstå selv hvis noen andre blir tiltalt og dømt? Ja. For i H&A får alle stort sett dårlig samvittighet. Moralens vokter osv... Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Skulle ønske det var TO episoder istede for en, slik det var før. Vi blir jo hengende så lenge etter.. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 27. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 27. mars 2008 Når sendte de to? Må være før jeg begynte å se på. Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 kor lenge har dere følgt med på home and away? har selv fulgt med siden fischer var gift med hun blonde.. kom ikke på ka hun het i farten.... er blitt en del år i alle fall Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 kor lenge har dere følgt med på home and away? har selv fulgt med siden fischer var gift med hun blonde.. kom ikke på ka hun het i farten.... er blitt en del år i alle fall Marilyn. Savner henne litt egentlig.. Rørete dame hehe. Har fulgt med siden det kom til Norge. Begynner bli endel år.. Lenke til kommentar
Sapientia Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Tror dere h*n som gjorde det vil tilstå selv hvis noen andre blir tiltalt og dømt? Ja. For i H&A får alle stort sett dårlig samvittighet. Moralens vokter osv... Enig. =D Me får sjå. Jeg så noen episoder i ny og ne da Fischer var ilag med Marilyn, jeg og, men fulgte ikke skikkelig med før det var gått et god stund. Husker ikke så mye fra den tiden, jeg. =P Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Når sendte de to? Må være før jeg begynte å se på. husker ikke, men det var ikke så mange år siden Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Jeg ble totalforvirret av dagens episode, og jeg -får ikke- sett i morgen. ARGH. Noen må legge inn en spoiler av morgendagens episode. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 28. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 28. mars 2008 Det er ikke imorgen dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå