Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Robbie tilsto drapet uten at Tasha visste om det, hun hadde jo tenkt å tilstå selv. Robbie brukte Tasha sin historie til å forklare hva som hadde skjedd, siden hun hadde fortalt den til Robbie. Men rett før høringen tilstår Tasha, for hun klarer ikke å se Robbie bli uskyldig dømt. Så forklarer hun sin historie, da. Men hun sier at Josh falt bak pulten, ikke foran, der han ble funnet, og hvor Robbie så ham da han dro tilbake for å kvitte seg med pistolen for Tasha.

 

Politiet fant så pistolen der hvor Robbie hadde sagt at han hev den ut i vannet, men den viste seg å være av et annet kaliber enn den Josh var blitt skutt med. Så finner politiet en kule i treet utenfor kontoret, som de da regner med at stammer fra pistolen Tasha brukte. (Det får vi ikke vite sikkert.) Meaning at de tror at Tasha bommet, og at morderen enda er ute på frifot, siden Josh ble skutt med en annen pistol enn den Tasha og Robbie hadde, og siden Josh falt bak pulten da Tasha skjøt, men ble funnet død foran.

 

På slutten av episoden ser vi at en annen pistol blir begravd i skogen, men vi ser ikke av hvem. =)

Endret av Sapientia
Lenke til kommentar
kor lenge har dere følgt med på home and away? har selv fulgt med siden fischer var gift med hun blonde.. kom ikke på ka hun het i farten.... er blitt en del år i alle fall :p

Marilyn. Savner henne litt egentlig.. Rørete dame hehe.

Har fulgt med siden det kom til Norge. Begynner bli endel år..

Lenke til kommentar
Tror dere h*n som gjorde det vil tilstå selv hvis noen andre blir tiltalt og dømt?

Ja. For i H&A får alle stort sett dårlig samvittighet. Moralens vokter osv... ;)

 

Enig. =D Me får sjå. ;)

 

Jeg så noen episoder i ny og ne da Fischer var ilag med Marilyn, jeg og, men fulgte ikke skikkelig med før det var gått et god stund. Husker ikke så mye fra den tiden, jeg. =P

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...