Schjellin Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 EN kjapp tur gjennom profilen hans så sto det at han er født i 1984. Da bør han begynne å oppføre seg også.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvorfor det da? Ifølge det jeg har sett av han så har han vært ganske saklig i hvert innlegg, hvis du sikter mot det med "post count" greiene så var det sikkert ment som tull. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Thank you. Post count eller? Bare ren høflighet. Hvorfor det da? Ifølge det jeg har sett av han så har han vært ganske saklig i hvert innlegg, hvis du sikter mot det med "post count" greiene så var det sikkert ment som tull. Nei, det var en sur melding til meg, for jeg snakka til/om han i en annen tråd ang posting kun for postcounten. Kjipt at det ikke er H&A i påsken. Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Hvorfor det da? Ifølge det jeg har sett av han så har han vært ganske saklig i hvert innlegg, hvis du sikter mot det med "post count" greiene så var det sikkert ment som tull. Han er kanskje saklig i noen av innleggene som du har lest. Men det finnes faktisk noen innlegg der han er frekk og arrogant også.. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 (endret) Thank you. Post count eller? Bare ren høflighet. Hvorfor det da? Ifølge det jeg har sett av han så har han vært ganske saklig i hvert innlegg, hvis du sikter mot det med "post count" greiene så var det sikkert ment som tull. Nei, det var en sur melding til meg, for jeg snakka til/om han i en annen tråd ang posting kun for postcounten. Kjipt at det ikke er H&A i påsken. Du kødder at det ikke er H&A i påsken? Fy faen, så det på tekst-tven nå, men dem greier fanken å sende 7th heaven og og MacGyver. Fy faen, så jævlig dritt at dem ikke sender det når man har fri fra skole osv.. Endret 17. mars 2008 av Raste Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Viss du ikke tok den Schjellin så var det en spøk,og eg sa det nettopp fordi eg regnet med at Stine tok den...noe hun gjorde regner eg med..eller hva Stine Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Tror de fleste tok den untatt Schjellin, han gikk vel bare på smileyen, hadde det vært " " så hadde sikkert han også tatt den, husk det Diesel_ Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 hehehe...smilyen var ritkig den,men eg regnet med at den det gjaldt tok den uansett :p Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 23. mars 2008 Del Skrevet 23. mars 2008 Er det noen som vet om H & A går i morgen(mandag) `? Jeg vet at det ikke har gått i påsken. Men det er liskom etterpåsken nå hehe Lenke til kommentar
andre3028 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 vært litt rart med ei uke uten home and away, følt at noe har mangla begynner vel igjen idag Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Jeg skal se reprisen nå. Håper den er spennende Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hva var det tash sa på slutten av episoden? var noe med Josh. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 (endret) Hva var det tash sa på slutten av episoden? var noe med Josh. At hun hadde drept Josh. Endret 25. mars 2008 av Stine Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Men jeg trodde det var ***** , jaja, fikk Robbie vite det nå? Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Trodde jeg også. Folk ska ihvertfall at det var ... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Drapet: det er ikke tasha som har gjort det. hvorfor hun sa det får vi helt sikkert vite straks.. poenget er jo å forvirre oss Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Har hatt home and away nå uten 1 uke. skal si den serien er lett og komme inn i. syns faren til kim kan forsvinne langt ut av forholdet til Kim og Rach. men om han er slik at han vill bli snill igjen da syns jeg han skal få sjansen. husker noen sa at barry drepte josh, men så nå sier tasha at det var hu. xD Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 25. mars 2008 Del Skrevet 25. mars 2008 Hvis det er påske-uken du sikter til, så ble det ikke vist no H&A Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå