Gå til innhold

Home and Away - Alle sesonger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Har jo sett en episode nå og da, så jeg har det viktigste. Hvilken sesong er vi i på tv2?

2006 tror jeg.

Ja, jeg vet ikke når tv2 startet å sende Home and away.

Lenke til kommentar
Ric:

 

 

Jeg aner ikke hva Ric har gjort, men jeg personlig gjetter på at han har skrevet det brevet med dødstrusselen, og bare det. =)

 

var det ikke Robbie som ga drapstrusselen pga. Tasha ?

 

 

No idea. Det jeg og trodde først. Sa de det direkte? ( Jeg får aldri sett hver episode hver uke, så jeg kan godt ha gått glipp av det. Alt jeg fikk med meg var at han sa "I've said all I need to say" eller noe, så så vi at Josh åpnet brevet.

Lenke til kommentar

Amanda ble satt fri, da de fikk foto av at hun kjørte mot rødt ikke lenge før drapstidspunktet.

Amanda fortalte Dan om hvordan hun hadde møtt Josh. Det var en gang hun hadde fått stor gjeld. Hun hadde startet brann på kjøkkenet sitt der hun bodde da, for å få forsikringspenger. Uheldigvis hadde brannen spredt seg til leiligheten over, som tilhørte Josh. Han ba om å få forsiktingspengene hun fikk ++, da han ikke hadde forsikting selv. Hvis ikke gikk han til politiet. Det var dette han hadde på henne.

 

Leah fortalte Peter om at Dan hadde truet Josh, så han ble tatt inn til forhør som ble holdt av broren. Dan fant ut at det var Leah, og vart kjempesint på henne.

 

Cassie kom og hjem mens Belle besøkte Ric. Cassie fløy på Belle.

Cassie og Ric snakket om ting senere, da. Og forsonte seg liksom litt med hverandre, men at de ikke kom til å bli sammen. Cassie gråt da hun gikk, selv om ikke Ric fikk se det.

 

Kort oppsummert. =)

Lenke til kommentar
Fikk ikke sett i dag, noen som gidder gi et lite referat?

Amanda frifunnet.

Tøyte-Leah setter Husbonden sin under mistanke av politiet. Sjøgen som hun er.

Damene til young Ric sloss på kjøkkenet til good old Pippa.

Young Ric liker det, men later som han ikke gjør det.

 

 

 

 

Kort oppsummert. =)

Enda kortere oppsummert.

Endret av Killer_DT
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...