bruno99 Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 er det bare meg eller ligner hun på sykehuset som står bak "resepsjonen" en del på sally ? hu som rachel snakker en del med, tror hun het julie Er nok bare deg Helt typisk at Colleen trodde det var hun som skulle til Italia, hehe. Hahaha, Sally var litt utydelig da Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 10. mars 2008 Nå blir livet for Amanda litt kaotisk xD med tanke på at Josh skal skremme henne litt ^^ Stakkars colly får ikke væme til italia. Dumme sally, "jeg stirrer jo på svaret" Dumme sally, "jeg legger billettene til hu her på bordet" Dumme sally, "jeg spør, men sier ikke hvem jeg spør i brevet om hvem som skal væme" Dumme sally "må skjerpe seg til neste gang " Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Hvem var det som skjøt josh? Endret 11. mars 2008 av laffe Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Dør Josh? Var det Robbie? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det er Barry som dreper Josh. Ja Josh dør. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Det er Barry som dreper Josh. Ja Josh dør. What, hvorfor han? Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 (endret) Bare sånn til info. Det er lov å skrive HVA som står i spoileren. feks. h*n drepte josh ---spoiler--- Endret 11. mars 2008 av Zaroos Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Bare sånn til info.Det er lov å skrive HVA som står i spoileren. feks. h*n drepte josh ---spoiler--- Du gikk fella? (trykket på den) Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2008 Syns også vi skal bli flinkere til å skrive hva spoileren inneholder, det er ikke alle som klarer la være å ikke klikke på de. Selv elsker jeg spoilere og må vite hva som skjer Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Hakke fått med meg H&A på en uke nå, så er kanskje dumt spm. Men Hvem er Barry, og hvorfor skulle han ville kværke Josh? Personlig håper jeg noen kverker alle i Hunter familien, rett og slett fordi de er så forbanna dumme når det kommer til konflikten med Josh Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Barry er rektoren på skolen,faren til Kim Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Var vel ikke akkurat spoilere dere to skrev nå? Anyway, noen som vet når vi får vite hvem morderen er? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Trodde det var han som tok Josh eg... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Delvis, vi kan ikke vite for sikkert Håper bare de ikke drar ut historien til det uendelige, som de gjorde med the belivers. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Du gikk fella? (trykket på den) Det gjorde jeg, men jeg vet hva som skjer Dessuten så liker jeg å vite hva som skjer. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Det at personen kasta pistolen i vannet fra stranda, vil jo si den ligger 5 meter fra land.. Mye man kan irritere seg over Lenke til kommentar
Jorunn13 Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Syns det er skikkelig spennende nå jeg. hvis noen vet noe som skjer med folka der, eller om nye som evt. kommer så skriv det i spoiler, jeg liker "sladder" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Har egentlig ikke følgt med på H&A før rundt 14 dager siden. Ja begynner faktisk å like det. Lenke til kommentar
Turtlis Skrevet 12. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2008 Det at personen kasta pistolen i vannet fra stranda, vil jo si den ligger 5 meter fra land.. Mye man kan irritere seg over Han kunne ha funnet en annen plass å kaste den? Ikke i strandkanten!! ;( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå